Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 32 av 32

Ämne: Någon som har erfarenhet av Clarke Tech ET-9000

  1. #31
    "Anteckningardokumentet" som jag skapade fixade då bort problemet. Jag läste på andra forum att CCcam.cfg måste finnas. Jag fick väl felmeddelande för att det inte fanns någon CCcam.cfg fil i min box. Skulle den ha skapats när jag installerade CCcam2.2.1?

    Självklart menar jag 1TB hårddisk :-) Och inspelningarna hamnar i "Grund filmlistans plats" ser jag under "Recording paths". Det går att ändra till "/hdd/movie/" Det ska jag alltså då göra?

  2. #32
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    327
    Tackad
    38 gånger
    Citat Ursprungligen postat av LFN Visa inlägg
    "Anteckningardokumentet" som jag skapade fixade då bort problemet. Jag läste på andra forum att CCcam.cfg måste finnas. Jag fick väl felmeddelande för att det inte fanns någon CCcam.cfg fil i min box. Skulle den ha skapats när jag installerade CCcam2.2.1?

    Självklart menar jag 1TB hårddisk :-) Och inspelningarna hamnar i "Grund filmlistans plats" ser jag under "Recording paths". Det går att ändra till "/hdd/movie/" Det ska jag alltså då göra?
    När du blivit varm i kläderna kanske du vill ändra lr göra egna configfiler.
    Och då behöver du en riktig texteditor. CE lr likvärdig.

    Ändra till /hdd/movie så får du se vad som händer.
    Det kan ju inte bli sämre än vad det är nu.

    beson

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss