Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: "PROGRAMKORT ÄR OGILTIGT" på THOMSON???

  1. #1
    bonus77
    Gäst

    "PROGRAMKORT ÄR OGILTIGT" på THOMSON???

    Får fram detta meddelande när jag sätter i mitt guldkort med nyuppdaterade koder... Har försökt med typ 8 olika hex filer och lagt in egna nycklar men får samma fel hela tiden. Har även försökt på andra boxar och är säker på att korten är fungerande.

    VAD ÄR FEL???

    Vilka filer ska man använda? Behöver inget AU, utan bara ett som fungerar med canal+. Har funkat utmärkt tidigare.

    HJÄLP! :cry:

  2. #2
    Gäst
    har hört att den boxen har ett antipirat skydd....så prova med funcard och slipstream!

  3. #3
    bonus77
    Gäst
    Piratskydd? Det har ju funkat finfint tidigare med guldkort?
    Kan boxen ha uppdaterats eller nåt? :-(

  4. #4
    Har en thomson hemme, den funkar klockrent med Geo34....

    //Stimo

  5. #5
    bonus77
    Gäst
    heltskumt!

    Jag har plockat filer från vkeys tidigare men lyckas inte få tag på de gamla filerna som FORTFARANDE gäller.

    Nån vänlig själ som har dessa (geo34) filer att skicka över?


  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    211
    Tackad
    1 gånger
    Prova att vänta ca 15-30 minuter å se vad som händer jag har för mej att de står så på min me men den startar efter ett tag iaf kör men triax 354 samma maskin som du har enligt många förstå sig påare 8)
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

  7. #7
    det e en provider som heter något med thomson om du kontaktar mig privat med mail adress så kan jag skicka den...
    MVH John
    Växjö
    -------------------------------------------------------------------------------

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Force 530+Goldcard ->"Ogiltigt Kort"???
    Av patrikpatrik i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-27, 07:19
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-29, 22:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss