Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 50

Ämne: Raspberry Pi

  1. #21
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Nu 335:- på NoN...KÖP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oj,vad många utropstecken...hur gammal är jag egentligen?) ;D

  2. #22
    Eller så köper man den på Webhallen för 325:-

    http://www.webhallen.com/se-sv/hardv...i_enkortsdator

  3. #23
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    260
    Tackad
    13 gånger
    Har inte varit aktiv på länge och jobbat dygnet runt känns det som men nu är det äntligen lite lugn och ro!
    Plockade med en RPi hem idag + en låda öl så ikväll ska det äntligen lekas lite!
    DM800 HD SE • DM800 HD PVR (Klon) • HTPC - OpenELEC

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    53
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    varför kör du inte oscam istället? minst lika bra...om inte bättre än newcs...
    HEj! Jo men får time outs efter ett tag, Och jag vill ha igång Newcs

  5. #25
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Sneaky Visa inlägg
    Har inte varit aktiv på länge och jobbat dygnet runt känns det som men nu är det äntligen lite lugn och ro!
    Plockade med en RPi hem idag + en låda öl så ikväll ska det äntligen lekas lite!
    det kallar jag fredagsnöje!!! blir allt lite avundsjuk...

  6. #26
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av peppes Visa inlägg
    HEj! Jo men får time outs efter ett tag, Och jag vill ha igång Newcs
    men då har du väl gjort nåt fel....är det inte bättre att försöka lösa problemet?
    eller har jag missat nåt? finns det nån fördel med att använda newcs? upplys mig gärna...

  7. #27
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    53
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    men då har du väl gjort nåt fel....är det inte bättre att försöka lösa problemet?
    eller har jag missat nåt? finns det nån fördel med att använda newcs? upplys mig gärna...
    Jo om jag nu ville köra Oscam så skulle jag ju det. Det konstiga är att inte smargo läsarn inte startar med Canaldigital men med visat. Inga problem med detta på en vanlig "Linux" dator

  8. #28
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    jaja...att man inte vill är ju också en anledning...

  9. #29
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    53
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    jaja...att man inte vill är ju också en anledning...
    Hör väll inte riktigt hit, Jag frågar ju tex inte varför du inte har en vit istället för en grön bil. Skulle jag vilja ha hjälp med oscam skulle jag frågat om den, Men nu frågar jag om newcs. Och frågan ä ju rätt intressant efter som samma config funkar i annan dator än Raspberry pi + att exakt samma funkar med visat

  10. #30
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    ett tips...lägg undan den dryga attityden om du vill ha hjälp...
    jag vill hela tiden lära mig mer och frågade vänligt om jag missat nåt beträffande newcs som gör att du/andra väljer den framför nåt annat...
    istället för att upplysa mig om en enda fördel får man till svar att du inte VILL använda oscam....?

    jag tycker inte min senaste replik är speciellt konstig då......den är till och med självklar...eller hur?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss