Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: "Felaktig bekräftelse"

  1. #1
    Agge
    Gäst

    "Felaktig bekräftelse"

    Jag har problem. Jag har en gamal macabbox t comhem och har både ett remotekort och ett au-kort. Jag kan dock inte få något av dem att fungera eftersom det står "Felaktig bekräftelse. Försök igen." när jag knappat in en kod. Jag vet att jag knappat in rätt, kan ju inte göra fel varje gång! VAd kan detta bero på? Jag har bett om hjälp i säkert 8-10 olika forum men ingen har ens försökt hjälpa mig!

  2. #2
    Har du fått 24 timmars spärret?
    //Marleena
    Mvh Malla

  3. #3
    Har du provat med att nollställa boxen??

    Kan vara värt ett försök.

  4. #4
    Agge
    Gäst
    Nollställa boxen? Vad är det och hur gör man?

  5. #5
    kan knappast fått 24timmars spärren på en gammal macab
    To Dare is To Do

  6. #6
    :?: har samma problem när man kraschat att au kort med 1101.1102.............. skan sedan slå in c+kod får problemet vid 8821

  7. #7

    Re: "Felaktig bekräftelse"

    Citat Ursprungligen postat av Agge
    Jag har problem. Jag har en gamal macabbox t comhem och har både ett remotekort och ett au-kort. Jag kan dock inte få något av dem att fungera eftersom det står "Felaktig bekräftelse. Försök igen." när jag knappat in en kod. Jag vet att jag knappat in rätt, kan ju inte göra fel varje gång! VAd kan detta bero på? Jag har bett om hjälp i säkert 8-10 olika forum men ingen har ens försökt hjälpa mig!
    Om du har funcard med slipstream så får du alltid "felaktig bekräftelse" men det är bara att fortsätta knappa. När du har knappat alla koder så är det Q som gäller. Sedan ska du ha bild.

    Om du har Guldkort så knappar du fel. Prova att dra ur strömmen ett tag och prova igen.

    Mvh Hoqqe
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

  8. #8
    Agge
    Gäst
    Jag är väl inte helt säker på vilken typ av kort jag har, men tidigare när ag knappat in koder har det stått att koden är godkänd och jag har hamnat i informationsmenyn igen. Jag har provat att stänga av strömmen och liknande men inget funkar.

  9. #9
    Hur ser kortet ut då?? Några motiv eller text?

    Mvh Hoqqe
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

  10. #10
    Agge
    Gäst
    Jag har dels ett Au-kort som har något slags rymdmotiv på framsidan och så står det "Purple Galaxy". Sen har jag ett till kort som är lila och så står det "MPS MM FUNCARD 8515A" med mycket liten text.
    Jag har provat att göra om AU-kortet till remote men det vill inte heller funka.
    Jag har dragit ur strömmen, startat om boxen, stått på olika kanaler när jag knappat och testat de flesta tips jag läst på sidan men det vägrar funka.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. [LÖST] Felaktig bekräftelse!
    Av johabodi i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-01, 16:07
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss