Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Värstingbox ?

  1. #1
    Zetagi
    Gäst

    Värstingbox ?

    Vilken är den mottagaren med mest funktioner (typ hårddisk o så), och fungerarar med flest möjliga system och kort av alla på marknaden ? ... tycker det är ett hav av information om det, men lyckas inte bestämma mej för nåt... Jag har haft CH och CD i åratal (inte samtidigt), men är nu intresserad av Viasat, och eventuell integrering av så mycket som möjligt i én box ? .. Jag är medveten om att det e fel tid med nyinvestering, men vill gärna veta ändå ...

    // Zetagi

    (Göteborg rulez! :lol: )

  2. #2
    Hmmm... det är ju en fråga som nästan är omöjlig att svara på :?

    Alla har sina egna preferenser om vad som är bra o dåligt.
    Ska man ha hårddisk och möjlighet till många kodsystem så är utbudet begränsat, om man inte ska blanda in lösa camar

    Personligen skulle jag satsa på en DB, hur möjligheten blir att hantera Viasat är ju ovisst med det är ju lika för alla boxar som inte är godkända.

  3. #3
    Zetagi
    Gäst
    Okej, tackar för svaret T-Bird ... Ska kolla runt efter lite priser o så på den.. 8)

    // Zetagi

    (Göteborg Rulez ! )

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss