Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 50

Ämne: Köp loss din gamla dekoder för 295:-

  1. #21
    saabanders
    Gäst
    Första gången jag pratade med kundtjänst sa dom att erbjudandet skulle gälla året ut. Stå på er , säg att ni pratat med dom innan och blivit lovade att erbjudandet skulle gälla året ut , dom står väl för sitt ord ! eller ?
    Lycka till.

  2. #22
    jag ringde och pratade med en ung kille och han var mycket hjälpsam
    jag fick oxo 3mån garanti och ch drar ner ifrån 199:- till 129:-(jag har abb på 8 favoriter)jag tycker det är ok i o med att jag går ner ifrån 199:- till 129:- så boxen har ju betalt sig själv så att säga

  3. #23
    Citat Ursprungligen postat av Powerop
    Alltså vilka j**la f*ttor är det som sitter på deras kundtjänst? Jag ringde dit första gången i torsdags och frågade om erbjudandet och de sa att det var slut.

    Nu läser man att curry köpt sin i fredags.

    Jag ringde dit idag på söndag och någon annan kärring säger att det är slut. Vad håller de på med? Särbehandlar de kunder efter ålder, inkomst, utseende, för namn& efetrnamn,
    eller glömde jag bara att betala pengar under bordet till kundtjänstarbetarna ????....

    Är det några flera som sedan i fredags fått köpa loss sina dekodrar?
    Har försökt ett antal tillfällen, sedan denna tråden började... Kastade mig på telefon med en gång... Får alltid samma svar: -Något sådant erbjudande har vi aldrig haft....

    Ska dom särbehandla folk på det sättet, så tänker jag säga upp hela skiten, å skita i hela jävla Comhem.... :x :x :x :x :x

  4. #24
    Undrar om man ska ringa en gång till, de tvärnekade och påstod att erbjudandet tog slut 18 december samt erbjöd den nya boxen för 495:-.

  5. #25
    ALF
    Gäst

    Joda

    man kan köpa loss den fick betala 299:- med 3 månaders garanti fast man måste vara en flytande kund då alltså inte vara bunden till något abb. och hyrt den i minst 1,5 år. Observera att det nu inte är kundtjänst som bestämmer utan någon som sitter på avtalsidan som bestämmer om du får köpa loss den. Ring o kolla med kundtjänst igen om ni får problem som sagt.

  6. #26

  7. #27
    drevil
    Gäst
    Varför köper ni loss boxen för 299, det funkar ju ändå inte???

  8. #28
    Man sänker ju sin månadskostnad med 70kr. Funkar nog bra att titta på tv med boxen nu också.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  9. #29
    vilket jävla skitsnack nån har ju bara skrivit den här tråden för att jävlas med comhem och för att kanske försöka överbelasta deras kundtjänst .
    har försökt ett antal gånger och det funkar inte att köpa loss den fattar inte vilka pirater som vill jävlas med oss andra istället för att hjälpa!!!!! :evil:

  10. #30

    ..men..

    ...vi, eller iallafall jag, försöker ju hjälpa... :!: .....genom att berätta hur vi gått tillväga.....de flesta av oss har först fått nekande svar...men vi har stått på oss...och till slut fått köpa boxen för 299 kr.

    Jag kan ju när räkningen för boxen kommer, om någon propsar på och fortfarande påstår att jag ljuger, scanna in texten från fakturan och använda/visa....som bevis.... ...för att mitt ord håller....

    Skämt åsido...varför skulle vi vara intresserade av att ljuga/vilseleda...vi sitter väl alla i samma båt.... :?:

    Jo, påpekar ännu en gång att jag var inte bunden av något abonnemangspaket när jag köpte loss min box...

Liknande ämnen

  1. dekoder
    Av hälge i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 20:57
  2. Min Dekoder
    Av 905 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 05:19
  3. kan man köpa loss sin box?
    Av Storstark i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 08:02
  4. dekoder
    Av hellow i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-13, 15:27
  5. Köpa loss min Sagem ???
    Av felixius i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 18:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss