Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 50

Ämne: Köp loss din gamla dekoder för 295:-

  1. #1
    saabanders
    Gäst

    Köp loss din gamla dekoder för 295:-

    Året ut kan man köpa loss sin gamla dekoder för 295:- , som motprestation binder man upp sig 6 mån , detta gäller bara de som ej har någon bindningstid.

  2. #2
    Det är så J-VLA typiskt, här har man gång på gång frågat CH om det går att köpa loss boxen.
    Svaret har alltid varit NEJ.
    Så säger man upp sitt abonemang och man krävs på 3000:- för boxen.

    Då ändrar jag mig och tecknar ett nytt 12 mån abb.( 8 favoriter), och NU kommer det fram att man kan köpa loss boxen för 295:-.

    Jag blir så J-VLA lack..........

    Men som jag skrev i ett tidigare inlägg (ang. TV4+), när min bindningstid har gått ut denna gång, så är det slut med bidrag till ComHem.

  3. #3
    saabanders
    Gäst
    Jag lider med dig , kanske om du pratar med dom så kanske de kan ändra det.

  4. #4
    PRATA med ComHem, du måste skämta.

    Men tack för omtanken.

  5. #5
    Var finns mer info om det...
    Har varit in på comhems sida utan att hitta något om detta.

    //hoqqe
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

  6. #6
    ricky_
    Gäst

    box

    jag har köpt min box för 299:- :lol: :lol:

  7. #7

    Jag har läst om...

    ...många som lyckats få köpa loss sin gamla box för 299kr.Men som HOGGE skriver detta finner man inte på deras sida.Troligtvis är det så att några lyckats förhandla sig till detta i kontakt med ComHem,sedan har detta spridit sig och de har varit tvungna att att även erbjuda andra kunder detta.Men jag tycker det är en skam om så är fallet och att inte comhem går ut med denna info.till resterande kunder.//MVH :x
    Aldrig hata. Bara Älska.

  8. #8
    psychopath
    Gäst

    Re: Köp loss din gamla dekoder för 295:-

    Citat Ursprungligen postat av saabanders
    Året ut kan man köpa loss sin gamla dekoder för 295:- , som motprestation binder man upp sig 6 mån , detta gäller bara de som ej har någon bindningstid.
    Var såg du denna info? Jag såg det inte på comhem´s hemsida iaf.

  9. #9
    Tror att du får erbjudandet när du beställer paketet via nätet. Kommer när man skall fylla i sina uppgifter i slutet på beställningen.

    //p-c

  10. #10
    Jag ringde CHs kundtjänst i torsdags och vill köpa min box för 299 kr. Det enda de kunde erbjuda var att köpa för 495 kr (den nya köpboxen). Jag avböjde men ringde tillbaka igen i fredags och bad återigen om att få köpa för 299 kr.

    Då var det inga som helst problem: 299 kr, 3 månaders garanti mot att jag tecknade något programpaket under 6 månader. Alt. teckna för 12 månader och få DisneyChannel som bonus under 9 månader.

    Ni som vill köpa - nöj er inte med det första svaret om det är nekande utan ring upp igen....

    Tilläggas bör kanske att jag var inte bunden av något avtal när jag ringde.

Liknande ämnen

  1. dekoder
    Av hälge i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 20:57
  2. Min Dekoder
    Av 905 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 05:19
  3. kan man köpa loss sin box?
    Av Storstark i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 08:02
  4. dekoder
    Av hellow i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-13, 15:27
  5. Köpa loss min Sagem ???
    Av felixius i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 18:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss