Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Hjälp / XP-Windows Internet !!!!

  1. #1

    Hjälp / XP-Windows Internet !!!!

    Jag har ett litet problem som jag tyvärr inte hittar en lösning på trots många försök:

    När jag ska gå vidare på nätet, så inträffar det ibland att en ruta med ett kryss dyker upp med följande text:
    ------------------------------------------
    Ett fel har uppstått under körning.
    Vill du göra felsökning ?
    Rad 19
    Fel: Åtkomst nekad

    JA NEJ
    ------------------------------------------

    När jag då svarar JA, så sätter felsökningsprogrammet igång, MEN efter ett tag dyker en NY ruta upp med följande text :

    ------------------------------------------
    Körningsfel i Microsoft
    JScript: Återkomst nekad

    AVBRYT FORTSÄTT HJÄLP
    ------------------------------------------

    Längre än så här kommer jag inte, trycker jag på fortsätt, så blinkar rutan bara till och sen händer ingenting. Så jag blir tvungen att trycka på avbryt och felsökningen avbryts och så är jag tillbaka på ruta ett.

    VAD SKA JAG GÖRA ??????????

    Min dator är snart ett år gammal och XP borde väl inte balla ur efter så kort tid.

  2. #2
    Mert964
    Gäst
    HEJ.
    Jag tror att du kan lösa din problem genom,installera om XP.bara stoppa in XP Cd,noch välja Uppgradering(Rekommenderas) och resten fixar datorn själv.Försvinner inte dina fiiler,program m.m.Lycka till.

  3. #3
    Tack, ska testa de´.

  4. #4
    Om det bara dyker upp på vissa sidor så ligger inte problemet i din burk utan det är bara en sida med dåligt skriven javakod. Det är därför du får meddelanden om jscript fel.

    Om du tror att du har strul så se till att du har senaste microsoftVM installerad.
    En del brukar köra med Suns javamotor också, det går att ha bägge samtidigt.

    Orkar du inte strula så kan du stänga av visningen av scriptfel i IE
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    T-bird, jag misstänker oxå att detta beror på dåligt skriven Javakod.

    Senast jag stötte på detta problem var på Betssons (svensk spelsajt) senaste version av sin sajt.

    Dom förnyade sin sajt för några dagar sedan och efter det har detta problem uppkommit.

    Jag har meddelat Betsson om detta, ska bli intressant och se vilket svar jag får.

    God fortsättning på Er allihopa.

Liknande ämnen

  1. problem me vissa internet sider hjälp!
    Av alnevall i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 09:41
  2. hjälp me internet explorer!
    Av Megaman i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 08:34
  3. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-11-08, 22:46
  4. Hjälp ang. Windows XP PRO
    Av trollhattan i forum Windows
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-07-16, 16:03
  5. hjälp mig... satellit internet...
    Av Hebbe i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-19, 21:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss