Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 45

Ämne: Är det någon som testat scriptet på vkeys sida?

  1. #21
    Rattle
    Gäst
    Det är faktiskt ingen mening och testa dessa skript som läggs ut, inte om man hoppas på att få ut nycklar iaf. Vill man lära sej lite om skript i allmänhet kan det möjligen vara värt det men de flesta skript som folk lägger ut är löjligt dåliga. Dessutom kan ni glömma att det bara poppar upp ett key-extract script bara sådär. Är man smart nog och skriva ett sådant skript är man inte så dum att man lägger ut det!

    /Rattle

  2. #22
    ch2001
    Gäst
    Rattle

    och vad ska man gör med det ska man sälja den

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    103
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Rattle
    Det är faktiskt ingen mening och testa dessa skript som läggs ut, inte om man hoppas på att få ut nycklar iaf. Vill man lära sej lite om skript i allmänhet kan det möjligen vara värt det men de flesta skript som folk lägger ut är löjligt dåliga. Dessutom kan ni glömma att det bara poppar upp ett key-extract script bara sådär. Är man smart nog och skriva ett sådant skript är man inte så dum att man lägger ut det!

    /Rattle
    då har man inget att göra göra på denna forum om man inte har tänkts sig att dela med sig...

  4. #24
    Rattle
    Gäst
    Javisst ja, jag glömde bort att detta forum endast är för dom som vill ha, inte dom som vill göra!

    /Rattle
    P.S Jag säger det igen, kan du göra ett sådant skript är du säkert smart nog att veta vad det innebär att publicera det och därför gör du det inte! Fattar man inte det så kommer man förbli tiggare hela livet.

  5. #25
    ch2001
    Gäst
    om du är så smart gör nåt det varka att du kan en hel del

  6. #26
    Nån som testat scriptet??
    Var ärliga nu, annars testar jag gärna...

  7. #27

    Som T-bird

    en gång sa enda vägen in i kortet är igenom script.Någonstans måste vi börja.Det är inte fråga om vem som kan mest här så detta måste VI sluta med att försöka bevisa.Det är ingen tävling det här.Vi har samtliga samma intresse här.Vi borde istället uttnyttja det och dela med oss av våra kunskaper utan att någon direkt,Pang boom,måste komma med negativ kritik.Självklart har var och en rätt att säga vad man tycker.Men det handlar mer om hur man uttrycker sig.Tycker man att någon är fel ute,självklart,skall man berätta det,men då skall man också kunna förklara varför.Det är så vi lär oss och kommer snabbare framåt.Det är också min förhoppning att alla här vill! :evil:

    Ang.comhem scriptet på V-keys så har jag hört att det tydligen skall gå igenom alla kommandon för att se om det finns någon bakdörr som det fanns på på viaccess korten.Skulle detta finnas så kanske man slutligen kan läsa av dem.Chansen att finna denna bakdörr är säkert minimal,men någonstans måste vi ändå börja.Att vi skulle finna nycklar med detta script är det inget tal om.Men har vi riktigt tur så kanske vi hittar en väg till dem. :lol:
    Så kom igen nu alla medlemmar,lägg energin på rätt saker!//MVH :!:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  8. #28
    Visa ord Mr.F ska tänka mig för i fortsättningen innan jag säger något men har en ful vana att brusa upp över smått.. ska bättra mi iallafall..
    --> NOLLTOLERANS <--

  9. #29
    ch2001
    Gäst
    väldiget fint sagt Mr.F

    det finns bara en väg för att knäcka comhem eller conax och det är script

    och det finns mycket duktiga folk här men do vill inte dela med sig kunskaper do har

    men jag hoppas att det blir någon vändning här och nu

    lycka till alla

    MVH

  10. #30
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    103
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Pytten
    Nån som testat scriptet??
    Var ärliga nu, annars testar jag gärna...
    scriptet har varit igång i 2 dagar hemma hos mig nu..inget än..den får väl köra så länge den vill...


    den avbröts förut av en crash..data crash...finns det inga bra inställningar för win explorer så den kör scriptet snabbare

Liknande ämnen

  1. Vkeys Sida
    Av Kalle_P i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 21:51
  2. Någon som testat?
    Av nicko1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-12, 20:14
  3. har någon testat m2 26 05 01
    Av reidarberge i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 08:57
  4. NÅgon Som Testat Filerna ???
    Av LillTroll i forum Canal Digital
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 09:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss