Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: "Rätt" lokalvariant av TV2

  1. #1

    "Rätt" lokalvariant av TV2

    Hur gör man för att byta TV2 mottagning så att man får in "rätt" lokala nyhetssändningar. Såg att Jutterström var ute och gav nyårslöften att man i framtiden skall kunna välja vilken lokal nyhetssänding man vill se så då kanske det ordnar sig.

    Har en Sagem mottagare om detta är mottagarspecifikt.

    Mvh, P

  2. #2
    I dagsläget hänger det på vilken sändare du har riktat antennen mot. Du får det du får så att säga. På landet, där jag har två sändare inom räckhåll kan jag välja vilka lokala nyheter jag vill ha genom att rikta antennen dit. Det är det enda sättet just nu.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    purrep
    Gäst

    Bara via satellit...

    Juttans löfte om att man skall kunna välja vilken regional edition av SVT2 man vill se gäller bara satellit, för att vara mer exakt, CD-kunder...

    /P

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Är detta "rätt" genomförande.
    Av dsundelin i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 00:15
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss