Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 49

Ämne: En kompis kompis etc har ett som funkar?!

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Citat Ursprungligen postat av Pytten
    Jag tillhör den stora skaran som tvivlar på alla dessa rykten, men 100% säker kan ingen vara... Men jag måste erkänna en sak, alla ev. spekulationer håller hoppet uppe hos mig i alla fall...
    Då ska jag vara ofin och döda allt ditt hopp.... Det finns INGA fungerande piratkort till Comhem just nu... Comhem har nått mysko Conax+Viaccess system som vi inte sett tidigare... Så tyvärr men det lilla hopp du har att leva efter är inte mycket :/
    Som jag sa, att jag tvivlar på alla dessa rykten. Jag vet att det inte finns några fungerande piratkort, inga kända i alla fall. Att Comhem har kört Conax tunnlat via Viaccess sedan början på December -03, kände jag redan till....

    Sedan kan man undra varför alla som är 100% säkra på att det inte kommer att finnas någon lösning till comhem, över huvud taget postar i detta forum. Har man hoppet tror man åxå på en framtid.

    Som sagt, rykten och spekulationer måste ju få finnas här åxå, på en normal nivå naturlighvis........

  2. #12

    En kompis

    Jag vet av en säker källa att det är knäckt.Kan inte säga mer just nu 8)
    Carpe Diem

  3. #13
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger

    Re: En kompis

    Citat Ursprungligen postat av erikredo
    Jag vet av en säker källa att det är knäckt.Kan inte säga mer just nu 8)
    Vi vill inte höra något mer heller, förrän vi sett bevis. Så hör av dig när du verkligen kan bevisa det, och/eller när du sett det själv.

  4. #14
    o så va de igån igen...

    jag har en kompis, kusins, syster, pappas, morbrors, grannes, farfars hund som va ute o gick en kväll o tittade in i ett fömnster o såg ett priatkort som funka.. zzzz ja ibland så går ju inte hissen ända upp..
    T.o.m den snyggaste kan ha fel.

  5. #15
    ja har hört samma sak som skaparen av tråden en kille här i västerås påstår att dom har fått fram nått kort som funkar typ i en vecka bara!
    har bett honom komma med nån sorts bevis för detta men han har inte hört av sig än!!!!!
    så säker kan man aldrig va!!!!!

  6. #16
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Denna diskussion kommer ingenstans... Lås tråden crew!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #17
    lås hela comhem-delen...leder ändå ingenvart

  8. #18
    men det är väl ändå comhit crew som bestämmer vilka trådar som ska stängas?

    / Icanos

  9. #19

    Naiva nördar

    Hahaha

    Om det skulle komma fram en lösning så är det ju inte via "experterna" på detta forum i alla fall. Ha ha ha.

    Varför såga konceptet "en kompis kusins morbrors....." ? Det lär ju som sagt inte vara någon här som har ett kort i näven. Inte producerat av de arroganta "experterna" som huserar här, var så säker.

    Detta är alltså inte riktat till alla som kommer med (roliga) tips och undringar, utan till er andra dryga typer.

    Värst är nog svaren på "Jag har en nyckel exp/mod" som sågas, och vet ni varför, jo ingen här kan få ett smartcard att använda dessa. Såg något om "koka ihop lite viaccess med lite conax" ... ha ha ha, vem här skulle "koka ihop" det då?

    Så - anta utmaningen du som kan, och smäll ihop ett program för något avancerat smartcard, eller gör en 100%-ig emulator som man enkelt kan skjuta in nycklarna i. På det sättet blir det ju en smal sak att testa de nycklarna som folk får tag på eller eventuellt extraherar. Bränna - sätta i boxen - titta på tv:n, inga spekulationer.

  10. #20
    Rattle
    Gäst
    Hajen, om nån fixar fram den riktiga nyckeln är det inga som helst problem att testa den! Det finns en massa olika sätt att testa med redan befintliga program, sen är det en annan sak att majoriteten på detta forum inte vet hur. Skippa viaccessdelen, det räcker bra med conax

    /Rattle

Liknande ämnen

  1. Comviq Kontant Kompis
    Av MrA i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-07, 23:10
  2. emu som funkar
    Av nilus i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-01, 12:07
  3. Det funkar!! Yes
    Av espancor i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-21, 19:00
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 10:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss