Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 49

Ämne: En kompis kompis etc har ett som funkar?!

  1. #21
    100% Emulator redan skriven.
    hehe

  2. #22

    Emulatorn

    Lägg ut emulatorn då så att den får litet spridning!

    Eller har jag missat att kolla bland filer eftersom jag inte trott att någon finns framme?

    Ska man köra emulatorn med seasoninterface?

  3. #23
    Har inte för avsikt att sprida den alls, skriv en själv istället.
    hehe

  4. #24
    Men om du inte ska ge den till nån, varför då berätta om den? Gör man A får man göra B eller hur säger man?

  5. #25
    Jag har en mormors farbrors kompis kusins sons syster (ungefär så här var det) som sa att han hade ett fungerande p-kort till CH-kort . Bestämde mig för att kolla detta. Ringde upp alla dessa personer för att kunna nå den slutgiltiga personen.

    Döm om min förvåning när jag äntligen kommer hem till personen som bor i ett hus i skogen att det var ju inte alls CH utan BOXER!!!!!!.
    Nu trodde jag ju inte alls på detta rykte men var ju tvungen att ta reda på det.

    Så till alla som säger att de känner någon som känner någon. Det finns inget fungerande P-kort just nu så ta reda på all fakta innan ni skriver här.
    :evil: :evil: :evil:
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

  6. #26
    Rattle
    Gäst
    Emulator finns != nycklar finns. Så varför skulle någon dela med sej av en emulator som ni ändå inte har nån nytta av?

    /Rattle

  7. #27

    Emulator

    Min kompis brorsas bästa kompis har en fungerande emulator, men han ska ha 25.000 för den för att det tar fyra timmar att kopiera den till diskett!

    Vad skulle faran vara att lägga ut en fungerande emulator då om man får fråga? Skulle Comhem kunna komma över den och se hur deras eget system fungerar?

    Efter att ha varit yrkesversam programmerare i 21 år skulle jag rent teoretiskt kanske kunna skriva en, men det kräver så mycket specialkunskap om ämnet som jag inte har, så jag föredrar att åka snålskjuts i detta fall.

    Snåljåpar :evil:

  8. #28
    Emulator finns != nycklar finns. Så varför skulle någon dela med sej av en emulator som ni ändå inte har nån nytta av?

    /Rattle
    Det låter ju väldigt korkat att konstruera en emulator utan att ha tillgång till nycklar. Men men, det skadar väl inte att ha en viss framförhållning?
    Antar att det inte var några större problem att fixa en emulator med tanke på att det redan finns en uppsjö av dessa redan tillgängliga för conax. En liten modifikation av dessa borde nog räcka. Men vad vet jag egentligen?

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av Rattle
    Emulator finns != nycklar finns. Så varför skulle någon dela med sej av en emulator som ni ändå inte har nån nytta av?

    /Rattle
    Därför att ju fler som har en emulator, desto snabbare kan vi avfärda falska nycklar.

    Dessutom, varför sitta och tjuvhålla?

  10. #30

    Comhem

    :?:
    En liten Passus bara Såg på Slovak upload dom hade en Megapicfil

    från den 28-01-04 för Com Hem ,

    Tyvärr har jag ingen sådant kort för att testa har Mll kort men det ska nog inte funka.

    någon som har, ett kort kan ju testa.

    Have a nice day M8

Liknande ämnen

  1. Comviq Kontant Kompis
    Av MrA i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-07, 23:10
  2. emu som funkar
    Av nilus i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-01, 12:07
  3. Det funkar!! Yes
    Av espancor i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-21, 19:00
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 10:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss