Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Pins på en P4 3,2Ghz Processor.

  1. #11
    Gäst
    På en så fysiskt stor processor behövs ett stor antal pinnar för jord och matning som är internt ihopkopplade. Det finns en god chans att de pinnar du förlorat har "backup" om uttrycket tillåts.

    Men vill du vara säker borde du kunna hitta footprint med signalnamn i något datablad från Intel.

    /Spock

  2. #12
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Stämde bra. Det var msblast (phu..). Borttagen och fixat nu tror jag iaf.
    Ska kolla på Intel.

  3. #13
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Spock
    Men vill du vara säker borde du kunna hitta footprint med signalnamn i något datablad från Intel
    Kan du hitta vart? Eller någon annan? Jag har lite svårt att hitta det. Hittade ett produktblad, men stod inget där.

  4. #14
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Verkar iaf som det är grafikkortet det är fel på. Testade gamla grafikkortet i nya datorn, ingenting. Körde nya grafikkortet i gamla datorn, då blev det oxå gröna prickar. Så det verkar vara fel på det. Får skicka in det till datorbutiken.com och få ett nytt tack vare garantin. Dock tar det 3-4 veckor, enligt de själva, vilket jag tycker är alldeles för lång tid för ett postorderföretag på internet. Ska man ha bra service så ska det inte ta 3 veckor. Det tycker jag iaf. Segt som bara den... men men..

    Får se om jag kan hitta nåt om processor-pins. Ska testa köra ucs, och se hur mycket man kommer upp i och jämföra. Då kan man ju se ganska bra iaf

Liknande ämnen

  1. AMD eller Intel Processor?
    Av kotten1 i forum Hårdvara
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 17:34
  2. Processor funcard (khz)
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-26, 19:17
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-08, 13:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss