Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: "Storköp" ;)

  1. #1

    "Storköp" ;)

    Hallå hallå!

    Har tänkt köpa (har mer eller mindre beställt grejerna):
    1st Samsung DSR 9500 EM VIA
    2st FunCard (1 extra kort skadar ju aldrig , eller?)
    1st Titanium kort
    1st Multiprogrammerare 3.5USB
    1st Monoblock (2 LNB i 1)

    Det jag har tänkt köra med detta, är viasat & canal digital på samma parabol och med 1 dubbel huvud (2 LNB i 1) som ni ser på "köplistan". Är det fullkomligt möjligt eller kommer det att uppstå endel komplikationer av någon form? Någon som kör något liknande, funkar bra?

    Kan även tillägga att jag tänkt grena sladden från monoblocket till en annan mottagare som endast är viasat kompatibel. Kommer det att fungera iaf? Rent logiskt så bör det ju fungera, men man vet ju aldrig..? Nån som vet? Eller någon som kanske har något annat tips eller liknande, får gärna säga till (skriva. Både inlägg samt pm.) Vore kul att höra vad folket har att säga .

    Tack på förhand. Mvh /Dennis

  2. #2
    Du är tuff du. :wink: Köper först och frågar sen.
    Skulle ha valt att köpa MP3.5 seriell, men det löser sig säkert för dig. :P

    Håll oss uppdaterade. :P

  3. #3
    Jag har två mottagare på en tallrik, cd och viasat.Jag har 2st twin lnbs på den ! På cd så skiftar du mellan lnb (kanalerna ligger på olika satelliter)
    Viasat vill väl bara vara med på en.
    Det funkar för mig iaf.

  4. #4
    du bör ju tänka på att det snart kommer att vara svart i rutan i ett bra tag för dom som kör piratkort på cd och viasat....viket jag tror du fundera på att göra?...

  5. #5
    Dizzy_dan

    Du har så rätt så. Men är man tokig i vissa kanaler så är man . Får väl hoppas att det funkar så länge som möjligt. Därefter får väl bokhyllan en bra vän om inte annat. Så får man se om den får komma ner igen nångång i framtiden .

  6. #6
    Man kan ju ta ett ab ....abbb.... aboo.... abbone...äh skit också :lol:

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss