Sidan 3 av 26 FörstaFörsta 1234513 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 256

Ämne: Uppmaning UCS2000

  1. #21
    Har du tänkt på att du befinner dig i Boxer-forumet?? :wink:

    Det är Viaccess 2 som Boxer ska byta till. Därav andledningen att man ska söka.

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av alvar
    Har du tänkt på att du befinner dig i Boxer-forumet?? :wink:

    Det är Viaccess 2 som Boxer ska byta till. Därav andledningen att man ska söka.
    Ok .... miss av mig

  3. #23
    Gäst
    Kul att se att det finns fler som vill hjälpa till - det behövs och alla gör verkligen en skillnad.

    /Spock

  4. #24
    sköter det sig självt elle måste man göra nått efter installation??

  5. #25
    @blixten

    Du måste få hem areor att söka på nått sätt, antingen manuellt eller automatiskt (Fetch&Flush)

    Har du problem?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #26
    Hej har fått lite problem med programmet, på en av de datorer ja kör så har programmet försvunnit. När jag startar det så kommer varken programmet upp eller syns att det är aktivt i "trayen" men under processer i aktivitetshanteraren så syns programmet o det går för fullt. Nån som har haft samma problem eller vet hur man ska få det visuellt igen??
    Kör på 2x P4 1,8 en P4 2,5 en AMD XP 3200

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    @blixten

    Du måste få hem areor att söka på nått sätt, antingen manuellt eller automatiskt (Fetch&Flush)

    Har du problem?
    jag kör Fetch&Flush men skickar progget allt eller är det något man måste skicka själv?

  8. #28
    Har nu fixat "problemet" med programmet det var ini filen som fått lite spunk, efter att jag nollställt den så fungerar det perfekt igen

  9. #29
    Hum... Funkar det att klistra in fler areor manuelt i text filen?
    programmet kör snart färdigt sista och kan inte hämta själv. :?:

    Mr_East kolla detta:

    "Silent Mode" - do you want keyfinder to start automatically every time you boot up, but not be
    able to see it at all? Tick this box and leave the "show icon in system tray" box unticked if this
    is the case. Note - to see keyfinder again after selecting this option, you will have to go to
    wherever you installed the program and alter the keyfinder.ini file and change to "SilentMode =0".

  10. #30
    >> ls hmm ja precis.... de va ju typ nåt sånt jag hade gjort hehe...

    Vet någon om det har kommit fram några bra nycklar av de här sökningarna? Eller kör vi bara på och hoppas att det finns nycklar när Boxer byter system?

Liknande ämnen

  1. Uppmaning till en protest mot ComHem...
    Av legendshine i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 18:08
  2. UPPMANING till alla
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 06:06
  3. ucs2000
    Av PePe i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-21, 13:23
  4. Ucs2000
    Av Teqilaman i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-14, 15:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss