Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Resultat 51 till 60 av 60

Ämne: CH kort för 1299:- =Kortfel

  1. #51
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Jag är inte det minsta tacksam men fråga ägaren bakom nasare.com för han är säkerligen mycket tacksam. Om man sedan tycker att det är värt det att köpa ett EEPROM kort för 1300 spänn, det är ju en annan femma. För att sedan skicka tillbaks det, det är ju nästan ändå bättre, 1300:- för att A4 med text det är ju ett kanonerbjudande. =)
    Vill du inte förstå vad jag menar eller är du så här korkad på riktigt?

    D-O-M S-O-M K-Ö-P-T-E K-O-R-T-E-N V-I-S-S-T-E V-A-D D-E G-A-V S-I-G I-N P-Å!

  2. #52
    Det är mer tydligt om du utelämnar "-", det jag menade var att de inte ska ha någon "cred" för sin dumhet. Eller vill du inte förstå vad jag menar eller är du så här korkad på riktigt?

  3. #53
    Om man medvetet kastar pengarna i sjön är ju det bara mer korkat.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #54
    Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.

  5. #55
    Hehe... jag valde mellan att köpa ett "kort" och eller 3 flaskor absinthe..nu så här efteråt så ångrar jag att jag inte sattsa pengarna på hästar.. :lol:

  6. #56
    Visst kan det vara både uppoffrande och dumt av de som köpte korten, MEN jag måste säga att de som ids diskutera om de är dumma eller inte är fan de som är mest dum i huvudet här......... :shock:

  7. #57
    Och de som påpekar att de som diskuterar huruvida de är dumma eller inte, är dummast. =D
    hehe

  8. #58
    Hehehe! Mera! Det här börjar bli kul! Oj! Det var dumt.....

  9. #59
    :roll: Back to the sandbox. :roll:

  10. #60
    Kortet fungerar ju uppenbarligen inte så det är nog ingen större mening att diskutera det nåt mer.

    ** Topic Locked **
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Ang. 1299 kronors korten....
    Av Sailor i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 17:01
  2. Skumt kortfel
    Av mojjen i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 20:05
  3. Kortfel
    Av sopranos i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-02, 18:04
  4. [LÖST] kortfel
    Av daner285 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 12:26
  5. [LÖST] Kortfel?
    Av 420 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 11:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss