Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: 1 Avtal flera kort?

  1. #1

    1 Avtal flera kort?

    Har sökt lite och inte hittat något så, om man i ett hushåll vill kunna ha boxermottagare till flera tvapparater måste man då betala för flera abbonemang eller finns det någon speciallösning från boxer?
    Har mailat deras kundtjänst två ggr utan att få svar :evil:

    /Palm

  2. #2
    du behöver en Digitalmottagare och abbonemnag per tv

  3. #3
    Eller en digitalmottagare med dubbla tuners.
    Ska tydligen vara någon på G från Force, men jag vet inte hur den används, om den ena är låst för inspelning.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    du behöver en Digitalmottagare och abbonemnag per tv
    Jo box vet jag men det var det med kortavgiften. Har för mig att jag läst något om "tvillingkort" men det var kanske bara önsketänkande från min sida. Sicka svin dom är, man skulle bojkotta boxer. Nu kan dom ju göra som dom vill och översätter man det till radiotjänst hade det ju vart så att man skulle betala 1 tv licens för varje apparat. :evil:

    Läste iofs att PTS kommit fram till att teracom kanske måste öppna marknätet för andra aktörer pga dom själva står för Senda/boxer bolaget och så får det inte vara.

  5. #5

    tvillingkort kommer men oklart när

    Mailade till marknadschefen på boxer och fick följande svar.

    Boxer kommer att erbjuda tvillingkort men oklart när. De måste få klart med programleverantörerna först men det är på g.

  6. #6
    Hoppas bara det inte blir som det är på satellit sidan idag.Canal digital kör conax och viasat kör viaccess&videoguard
    så måste man ha CA-moduler och annat skit och sen funkar inte dom när dom byter system. Så vill i alla fall inte jag ha det i marknätet det är skönt med bara en operatör fast det är klart lite konkurrens skulle ju inte vara fel för att få ner priserna.

    Mvh
    Sweeper

  7. #7

    Re: tvillingkort kommer men oklart när

    Citat Ursprungligen postat av cyruzz
    Mailade till marknadschefen på boxer och fick följande svar.

    Boxer kommer att erbjuda tvillingkort men oklart när. De måste få klart med programleverantörerna först men det är på g.
    Det låter ju lovande men jag vill ha nu....................

Liknande ämnen

  1. Flera boxar, men bara 2 kort.
    Av kalle190 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 10:52
  2. flera system på samma kort
    Av marcusm i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-28, 18:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss