Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Resultat 51 till 59 av 59

Ämne: Ticket AU??

  1. #51
    Då var det kanske inte en MK som autouppdaterade med nya Ticket OP-nycklar. Hade denna MK uppdaterat TicketOP-nycklarna de senaste 14 dagarna?

  2. #52
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ja den fungerade när jag testa den förra lördagen och den kom upp på ucs sidan den 8de Mars 2004 och har förmodligen funkat sen dess och det blir totalt sett 11 dagar den fungerade då...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #53
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Nu kom ticket igång igen helt plötsligt... Utan att jag behövt göra något... Verkar som min mk nyckel gick igång igen och tog emot lite op nycklar... Aldrig fel ju :lol:
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #54
    har ett litet problem...jag öppnar ee_prom filen i parabolnisses editor (viasat au) och jag ska lägga in så att ticket funkar (http://vkeys.ubb.cc/) det står att jag ska skriva in 01 0C 10 i ID men jag har ingen sådan. Mellan 00C410 och 010C13 finns det inget namn...kan det vara där man ska skriva in den (ska ligga på 0C)

  5. #55
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    010C13 = ticket...

    har sett att det är så i vissa filer och det fungerar faktiskr verkar det som...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #56
    men det står på deras sida att den ska ligga på id 010c10 stämmer inte detta?? ska jag lägga in den på 13 ändå? eller vet du va man kan få tag på rätt koder

    EDIT: det står i eran kod lista tt man ska lägga in den på id 10 där åxå är det jag som ser fel?

  7. #57
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    koden hittar du under KODER här på forumet... 0C har jag för mig det är dom kör på just nu... men testa att uppdatera 0C under 010C13 och testa om det fungerar... plocka annars ner en tom provider från http://guider.comhit.net och editera in lite koder och kör den via morphex och skapa de filer du vill ha och bränna... så blir det enklare för dig i fortsättningen att uppdatera dina filer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #58
    jag har inget under 13 på 0C kan det vara därför det inte funkar.
    men ska jag lägga in den 16 sifria koden under 13 även om det står att den ska ligga under 10?

  9. #59
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    yepps... under 010C13 lägger du in 0C koden som du hittar på KODER sidan...

    yepps det är den 16 siffriga koden du ska ha in efter 0C...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Ticket 1,2,3
    Av skoter i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 20:49
  2. [LÖST] ticket
    Av havar i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 10:06
  3. ticket
    Av Zeth i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 17:04
  4. Ticket AU
    Av Elegance i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 17:15
  5. ticket
    Av zakk73 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-01, 19:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss