Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 87

Ämne: Finns kort på marknaden?

  1. #11
    Apropå "seriös", hur seriös kan man vara om man sysslar med olaglig verksamhet? Bara en liten fundering, motsägelsefullt minst sagt.
    hehe

  2. #12
    ma666ns
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Citat Ursprungligen postat av ma666ns
    Vet inte hurvida han stannade kvar och lyssnade klart men jag ser inget direkt uttalande utan snarare en frågeställning
    --------------------------------------------------------------------------------------"Jag har fått information av en butik som är en seriös butik att de kommer kunna leverera piratkort till comhem på måndag.

    Butiken är helt seriös och har alltid hållt sitt ord när det gäller piratkort och utrustning. De har också varit helt seriösa med garanti om ngt händer."

    Om inte detta är ett uttalande? så stämmer det inte med mina värderingar om det!?

    majos
    Tar man det stycket ur sitt sammanhang så kan du säkert få det till en uttalande men ser man till hela texten, som man givetvis ska, så är det en frågeställning.

  3. #13

    nya kort på marknaden

    :roll: Innan ni sågar han vid fotknölarna, avvakta till måndag.... :!:
    Carpe Diem

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av ma666ns
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Citat Ursprungligen postat av ma666ns
    Vet inte hurvida han stannade kvar och lyssnade klart men jag ser inget direkt uttalande utan snarare en frågeställning
    --------------------------------------------------------------------------------------"Jag har fått information av en butik som är en seriös butik att de kommer kunna leverera piratkort till comhem på måndag.

    Butiken är helt seriös och har alltid hållt sitt ord när det gäller piratkort och utrustning. De har också varit helt seriösa med garanti om ngt händer."

    Om inte detta är ett uttalande? så stämmer det inte med mina värderingar om det!?

    majos
    Tar man det stycket ur sitt sammanhang så kan du säkert få det till en uttalande men ser man till hela texten, som man givetvis ska, så är det en frågeställning.
    Är faktiskt ett uttalande! Sen att det sedan dyker upp en fråga är mera att rättfärdiga detta påstående! Varför frågar han inte detta på sitt "seriösa" ställe, där han fått uppgifterna ifrån???

    majos

    majos

  5. #15
    Fan det räcker ju nästan med att ha en tråd uppe på det här forumet :::Rykten::: finns ju inget annat att snacka om här inne :?

  6. #16

    svar på tal

    snacket har ju kommit igång kanske det var syftet ...
    att ha någon att skriva till och få göra sin stämma hörd.

    annars ett bra ställe att få info om det som är intresant och det att se fri tv..........

  7. #17
    Hur kommer det sig att dom som säger att dom vet eller har hört från säker källa att det är knäckt alltid har bara 1-4 posts alltså helt nya på boarden.
    Man undrar ju om det ligger något annat bakom för det kan ju inte vara så att dom får reda på det och letar upp alla boardar dom kan hitta för hur känner dom till ställerna om dom inte varit här förut??

  8. #18

    Re: Finns kort på marknaden?

    Citat Ursprungligen postat av dastar
    Jag har fått information av en butik som är en seriös butik att de kommer kunna leverera piratkort till comhem på måndag.

    Butiken är helt seriös och har alltid hållt sitt ord när det gäller piratkort och utrustning. De har också varit helt seriösa med garanti om ngt händer.

    Är det äntligen knäckt???
    Enda "seriösa" butik som har piratkort är ju a*m*a* En butik som i princip säljer kort över disk.

    När dom får in kort då är det knäckt..

    Men vi får se.. som jag håller med andra här på forumet skapa en tråd med rykten....

    Sen fakta vill vi se
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av scorpio66
    Hur kommer det sig att dom som säger att dom vet eller har hört från säker källa att det är knäckt alltid har bara 1-4 posts alltså helt nya på boarden.
    Man undrar ju om det ligger något annat bakom för det kan ju inte vara så att dom får reda på det och letar upp alla boardar dom kan hitta för hur känner dom till ställerna om dom inte varit här förut??
    För att det är samma personer som vill sälja sina "fungerande" pirat kort :evil: :evil: KICK AND BAN !! Mkt bra sätt att lösa detta problem på !

  10. #20
    Citat Ursprungligen postat av scorpio66
    Hur kommer det sig att dom som säger att dom vet eller har hört från säker källa att det är knäckt alltid har bara 1-4 posts alltså helt nya på boarden.
    Man undrar ju om det ligger något annat bakom för det kan ju inte vara så att dom får reda på det och letar upp alla boardar dom kan hitta för hur känner dom till ställerna om dom inte varit här förut??
    Han är inte ny. Han har varit medlem sedan 10:e maj 2003.

Liknande ämnen

  1. Kort finns
    Av bog i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 20:32
  2. M-II kort....finns att kö..?
    Av brasse i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 06:34
  3. [LÖST] Finns det kort som kodar ppv??
    Av Björne B i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 18:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss