Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 789
Resultat 81 till 87 av 87

Ämne: Finns kort på marknaden?

  1. #81
    den här tråden har spårat ur..
    lås den så kan daster starta en ny senare

  2. #82
    Citat Ursprungligen postat av ladylay
    Hej

    Jag måste säja att ni är tå mig fan inte klok, jag menar alla som kommer med kritik till han som skrev (daster). Han menar ju väll. Om han tror att han kommer med en nyhet för att upplysa andra. Då är det sjukt av er dårar att skälla och kritisera honom. Det skulle räcka med Daster återkom som du skrev på måndag med lite mer fakta. En sak har jag lärt mig om detta. Inte kommer jag att skriva här på forumet, om jag skulle få reda på. När och hur problemet är löst. Finns många på forumet som inte är så kaxig och verkligen jobbar med detta problem. Dom får reda på det ändå. Och du BLOMMAN 75 vad har du bidragit med. O förlåt mig du har ju bidraget med mycket gnäll och kritik. Det är ju alltid något. Jag hoppas att du blomman 75 och alla era gnällspikar som bara klagar på andra få reda på det sist.
    Hahahahah ta dina två mkt välformulerande inlägg och CENSUR :wink: .......Du kanske får ut såååååå mkt av att läsa dessa lögner osv varje dag men inte jag och många därtill !! Du kan väl byta msn med några av dom så kan du väl beställa en så där 10-15 kort och se om dom fungerar :wink: Jag har hela tiden varit för alla trådar om eventuella lösningar men dessa trådar tycks aldrig dö ut så länge folk från nasare osv sitter på detta forum och sprider dessa lögner !!! Mvh: Blomman !!

  3. #83

    hej alla glada.

    hur långt har "dom" egentligen kommit med att lösa problemet med comhem??

    Mvh//Kenny 8)

  4. #84
    ladylay
    Gäst
    HEJ blomman 75

    Dit svar på mitt inlägg visar väll att jag gjort rätt att komentera dig. efter din på hopp på Daster.

    ( Jag har hela tiden varit för alla trådar om eventuella lösningar men dessa trådar tycks aldrig dö ut så länge folk från nasare osv sitter på detta forum och sprider dessa lögner !!! Mvh: Blomman !!)

    Frågan kvarstår Vad har du själv bidragit med mer an skriva FAN och kritisera andra på dina 65 inlägg?

    För du verkar tror att du är någon slags Einstein, som har rätt att ha åsikter på andras inlägg. Som du anser inte håller måttet.

    Så Hahahahaha och tå dina 65 dåligt formulerade inlägg, och kom med förslag själv.
    Då framstå du för mig och många inte som en parasit som bara väntar på andra att lösa problemet.
    Klarar du inte det Einstein, gör då som jag.

    Jag har ingen lösning på problemet, för jag kan få lite om det.
    Så jag bidrar enbart med pengar till andra.
    Jag läser andra inlägg utan att hoppa på dom, och nonchalerar dom inlägg som verkar vara utan substans.
    Daster trodde enbart att han kom med en nyhet Enstein.
    Mvh Ladylay

  5. #85
    peppe23
    Gäst

    com hem kort

    http://www.fixcard.net/rod.html kolla denna länk vet om ej om det funkar har någon annan testat.

    Edit: Ett inlägg och redan history /T-bird

  6. #86

    :p

    hahaha

    så det är en massa tragiska människor som tror att dom kan göra pengar eller?
    jag vet iaf att det företaget sålde kort innan comhem bytte system.

    men frågan e om man vill slösa bort 2500:- på ett kort som inte funkar??

    Mvh//Kenny 8)

  7. #87
    Citat Ursprungligen postat av ladylay
    HEJ blomman 75

    Dit svar på mitt inlägg visar väll att jag gjort rätt att komentera dig. efter din på hopp på Daster.

    ( Jag har hela tiden varit för alla trådar om eventuella lösningar men dessa trådar tycks aldrig dö ut så länge folk från nasare osv sitter på detta forum och sprider dessa lögner !!! Mvh: Blomman !!)

    Frågan kvarstår Vad har du själv bidragit med mer an skriva FAN och kritisera andra på dina 65 inlägg?

    För du verkar tror att du är någon slags Einstein, som har rätt att ha åsikter på andras inlägg. Som du anser inte håller måttet.

    Så Hahahahaha och tå dina 65 dåligt formulerade inlägg, och kom med förslag själv.
    Då framstå du för mig och många inte som en parasit som bara väntar på andra att lösa problemet.
    Klarar du inte det Einstein, gör då som jag.

    Jag har ingen lösning på problemet, för jag kan få lite om det.
    Så jag bidrar enbart med pengar till andra.
    Jag läser andra inlägg utan att hoppa på dom, och nonchalerar dom inlägg som verkar vara utan substans.
    Daster trodde enbart att han kom med en nyhet Enstein.
    Mvh Ladylay
    Hahahaha finns väl ingen här inne än så länge som har kommit med någon nyttig info ang de nya korten men det förändrar väl inte läget eller ?? Vet inte om du e helt pantad eller vad som är ditt problem men det kanske aldrig har slagit dig att de flesta inkl. din nya bästa vän Daster som skriver ang "fungerande kort" är personer från tex.nasare men det har väl aldrig slagit dig :wink: Du e ganska rolig btw. du skrev "Så jag bidrar enbart med pengar till andra." hahahaha vem har du nu get pengar till ??! :lol: :lol: Mvhin bästis Blomman !!

Liknande ämnen

  1. Kort finns
    Av bog i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 20:32
  2. M-II kort....finns att kö..?
    Av brasse i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 06:34
  3. [LÖST] Finns det kort som kodar ppv??
    Av Björne B i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 18:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss