Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 95

Ämne: viasat laddar ner

  1. #11
    borde vara så,

    men hur uppdatera boxern sig själv? måste man inte vara uppkopplad mot internet? eller vilka kontaker måste vara i?

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av fredriko89
    borde vara så,

    men hur uppdatera boxern sig själv? måste man inte vara uppkopplad mot internet? eller vilka kontaker måste vara i?
    CD skickar det via den vanliga kanalsändningen igenom parabolen.

  3. #13
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag kom på en lösning som jag ska testa med min egen 9780s... Eftersom man kan programmera firmware själv via com-porten på baksidan så kan du lägga in gamal mjukvara... Alltså då tar man hem den mjukvaran som fungerar, ändrar om versionsnummret på den till samma som den nya nds mjukvaran har och sen drar man in den igen... På så sätt så hindrar man Viasat från att skicka in mjukvaran i din mottagare... Dock är detta bara en teori än så länge men jag ska leka lite med det
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #14
    26-juli så tankas det ner på riktigt

  5. #15
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm! Tur man har Digality mottagare också så slipper man strull
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #16
    Hur i he.....te kan de använda nds teknik i gammal 9780. Är det så att de möjligen kör med samma shite som comhem....att de tunnlar via viacess nanos?

  7. #17
    Gäst
    Nej, de har skrivit om hela mjukvaran. Det är inte samma system som Sky använder - en enklare form, så det är möjligt att använda i stort sett vilket box som helst. Tom en 9780

    /Spock

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av wiggen.cx
    dra ur den på natten dom säder ut mellan k2400-0600 m.v.h.wiggenl
    Men vilket datum sänder de ut?

  9. #19
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Beror på vilket mottagare du har...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #20

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 17:30
  2. Hur laddar man 3 filer som behövs?
    Av lamhung i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 17:25
  3. Comhem laddar upp ny 0e med ua!
    Av Anton i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 16:47
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss