Sidan 4 av 10 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 95

Ämne: viasat laddar ner

  1. #31
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Dock är det bara på Nokia som dom kan smyga in med uppdateringen... På de andra mottagarna måste du bekräfta uppdateringen...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #32
    Ännu en anledning till att inte köpa finskt skit. :lol:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #33
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hehe... Sanning broder...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Dock är det bara på Nokia som dom kan smyga in med uppdateringen... På de andra mottagarna måste du bekräfta uppdateringen...
    Det står det inte heller någonting om på viasats hemsida. Tvärtom står det att Du måste bekräfta uppdateringen - gäller alla.

    Om Du inte accepterar uppdateringen - vad ska Du i så fall ha boxen till när nya systemet börjar användas?

  5. #35
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @PePe
    Jo men på Nokia mottagare så drar den hem uppdateringen och installerar den utan att du får nån form av "vill du verkligen uppdatera din mottagare" utan den pumpar den rakt in i kretsarna och nästa gång du startar om den är det kört...

    sen om du nu accepterar uppdateringen så kan du inte använda nått piratkort länge... då är allt sånt borta med vinden...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #36
    arnes
    Gäst

    Fler frågor...

    Hej
    Har både p-kort och ett "riktigt" ab kort, (9780s) min undran är, vad händer när programvaran laddas ner och p-kortet sitter i ? eller vilket kort som sitter i boxen kvittar ? är det programvaran som bestämmer allt ? och struntar i vilket kort som sitter i ??

    Det sägs i brevet att "under April månad" laddas programvaran ner.
    Man skall vara noga med att stänga av boxen varje kväll...

  7. #37
    den laddar inte ner utan att viasat har skickat det nya kortet...
    programvaran struntar i det JA

  8. #38
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det roliga är att jag inte har fått nått nytt kort hem till mig än så det ska bli skoj å se hur dom löser det
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #39

    modul

    Hallå
    Hur funkar den här uppdateringen då jag har en Nokia 9321 med CD abonnemang och ser viasa* med ca-modul och p-kort.
    Får jag nått skit i maskinen som sabbar mitt lilla nöje??

  10. #40
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Nej! Eftersom den inte verkar vara certifiera av Viasat för att titta på Viasat... Så du kan var lugn...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 17:30
  2. Hur laddar man 3 filer som behövs?
    Av lamhung i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 17:25
  3. Comhem laddar upp ny 0e med ua!
    Av Anton i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 16:47
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss