Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Resultat 91 till 95 av 95

Ämne: viasat laddar ner

  1. #91
    Här är lite fakta om viasat www.viasat.se/system/hur_gor_jag.html
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  2. #92
    Jag har en Nokia 9802S och allt prat om automatisk uppdatering av den från Viasat verkar vara nys.
    I brev meddelar Viasat hur man gör för att få nya programvaran och någon automatisk uppdatering är inte aktuell.
    Detsamma gäller för 9902S så det verkar inte vara någon fara på taket för de som har dessa boxar.

  3. #93
    stigrolf
    Gäst

    dyster framtid

    Kan ju bara säga följande:

    Min mottagare dog igår, efter lång tids trogen tjänst. Den la av helt som det var, ingen förvarning, helt plötsligt hade den skarpa fina bilden lämnat oss, för en lång vandring i det digitala träsket. Hade sett fram emot en fin och varm vår, lite skrål framför hockey-vm och kanske nån sjysst rulle efter 00.00. Närmast sörjande är alla familjemedlemmar. Kontakturdragning sker i närvarande av de närmast sörjande.......



    joo den dog, jag hade inte stängt av autouppdate, ska kolla med en mindre noggrann tvreparatör om han kan slunga in sc 4.0 igen, det är värt några hundralappar för att se till Juli, och framför allt när det är hockey-vm.

    Hämtade förresten en boxer häromdagen, glad i hågen smaskade jag in kortet från den i läsaren och försökte (hade förhoppningar) läsa av det, men nej :cry:
    /ha det gott alla glada pirater

  4. #94
    för mig har det redan kodas-
    Like !

  5. #95
    jag har fortfarande bild.. gött... 8)

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 17:30
  2. Hur laddar man 3 filer som behövs?
    Av lamhung i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 17:25
  3. Comhem laddar upp ny 0e med ua!
    Av Anton i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 16:47
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss