Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 68

Ämne: Ucs2000

  1. #21
    Det finns inget mera man kan komma med...för de ha jag saggt fler a ggr...

  2. #22
    Man kan ju installera det så att inget syns när det är igång. Men kanske inte är nån idé att installera det utan att han vet nått.

    Han kan ju bli rätt sur om han kommer på det.
    Och hemsidan är nu nere.

  3. #23
    Japp det går att dölja rätt bra... Lägger man det som silent och som en service som startar med windows syns det inte... Syns bara i task-manager o om man döper om filen till något vanligt windowsnamn så tänker han garanterat inte på det skall du se

    /sony

  4. #24
    jag har bytt nan på prg men han har nått konstigt prg som man kan se alla prg som startar med winodws oh han såg att KeyFinder låg där...han fatta inte va de va så han tog bort de..De finns inget annat prg som man kan dölja prg..?

  5. #25
    processen är väldigt svår att döda i taskmanager. Då får du döpa om exe-filen till något mer intetsägande, tex svchost.exe som iaf jag har flera av.

    Fast jag tycker inte du ska göra det. Är väldigt dålig stil då han redan sagt vad han tycker. Jag skulle bli vansinnig.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  6. #26
    Datorn står bara på och han andvänder den inte så igentligen borde han inte bry sej... Men om jag byter namn på filen då går det väll inte att andvända prg pga att dom andra filerna som arbeter med prg känner väll inte igen prg och den kan inte starta..

  7. #27
    Normalt spelar det ingen roll om man byter namn på en exe-fil.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  8. #28
    Chrillo
    Gäst
    Ingen som har någon koll på när websiten kommer online igen?
    Börjar bli lite frustrerande att inte komma åt den...
    Låter ju rätt otroligt att deras ISP inte fått ordning på nätstrulet än!

  9. #29
    någon har strypt den?????

  10. #30
    från forumet:

    UCS2000 will soon be back - just be patient!!!

    Like everything in this community UCS2000 is run privately. The site is hosted on a private server and something went wrong there. Maybe our friend who is hosting it has gone for an Easter break - I don't know. All I know is that messages are being sent to him and we just have to wait until he gets to restart his server and we're back in business.

    It seems to be Murphy's law that the site breaks down everytime there is a vacation. If you remember it happened last time during X-mas.

    So please be a littler patient. All of my 19 'puters are sitting at idle too. Actually I had to turn up the heater because of it.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. ucs2000
    Av Hane36 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-06-23, 21:52
  2. Ucs2000
    Av |AMD| i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 15:27
  3. Ucs2000?????
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 16:12
  4. ucs2000
    Av jimma i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-04, 21:44
  5. UCS2000
    Av Gottis i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-28, 06:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss