Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: 2 frågor om canal digital

  1. #11
    Ok ska skaffa mig en ny box. hittade en box som heter Kaon KTSC570 som klarar både boxer och canal digital. nån som vet nått om den boxen.

    Kommer canal digital funka en tid framöver eller kommer dom göra likadant som viasat???

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av hellow
    Ok ska skaffa mig en ny box. hittade en box som heter Kaon KTSC570 som klarar både boxer och canal digital. nån som vet nått om den boxen.

    Kommer canal digital funka en tid framöver eller kommer dom göra likadant som viasat???
    Om CD fungerar framöver är det ingen som vet, som det har varit nu så har vi varit lyckligt lottade, ny koder serverade på silverfat, samt ny programvara skriven :wink:
    men jag tror knappast dom byter system ännu, med tanke på att det var en stor kostnad för dom att gå över till conax som dom kör idag.
    O andra sidan gör dom allt för att försvåra gratistittandet.
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  3. #13
    ok. vet någon nått om boxen Kaon KTSC570??

  4. #14
    någon??? TÄNKTE NÄMLIGEN KÖPA DEN BOXEN MEN VET EJ OM DET ÄR NÅGOT ATT HA

  5. #15
    Kaon KTSC570CO funkar utmärkt med MII kort iallafall troligen även dom andra korten som är till canal digital, när det gäller Boxer delen har jag inte fått koderna att funka men det gör inte så mycket så länge CD funkar

  6. #16
    Men funkar orginal boxer kort i den boxen??? och är de bara ca å boxer man kan se i den eller går det med viasat med???

  7. #17
    Viasat funkar bra just nu men när dom går över till Videogard så är det kört, om det inte kommer fram någon modul som passar men det vet ingen än bara en massa gissningar.
    Boxer orginal kort har jag inte testat bara sett gratis kanalerna, men tror nog att det ska funka av vad jag läst här på forumet.

  8. #18
    Då har ja några frågor till dig

    du hade väl Kaon KTSC570??

    Så man kan ha ett ca kort och ett boxer kort i sammtidigt????

    och man kan se gratis kanalerna utan att ha ett boxer kort i????

    var köpte du din Kaon KTSC570??

  9. #19
    CA sitter inbygt = bara att stoppa i ett lämpligt kort

    När det gäller både boxer och viasat är det Cam-moduler som gäller.
    boxer = viaccessmodul änn så länge är det samma till visats sändningar men dom ska ju byta system som sakt.

    Ja SVTs kanaler går att se utan abbonemang från boxer på den markbundna digitala sändningen alltså. bra va

  10. #20
    Men är inte moduler dyra??? va betalade du för boxen

Liknande ämnen

  1. Dolby Digital på Canal Digital?
    Av qbjorn i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-05, 13:40
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 10:59
  3. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37
  4. Frågor om Canal Digital
    Av Terror28 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 19:21
  5. Frågor ang. Canal Digital
    Av ANA i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-08, 13:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss