Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: "nollställa" motagaren

  1. #1

    "nollställa" motagaren

    :!: om man nollställer motagaren(ex.9802) till fabriksläge betyder det att man kan använda pirat kort igen.Jag har ingen sån motagare men har hört att det skall funka,ngn som testatt??Om det är nu sant så kan det hjälpa många som råkat uppdatera sina motagare.Info om hur man nollställer motagaren hittar man på nokias sida

  2. #2
    nej de hjälper inte

  3. #3
    Hej du från Stari Majdan. Det är kört. Köp dig en CA modul för viassec så kanske kan du titta igen på tv 1000 eller hajat eller HRT. :evil:

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    CA modul för viaccess hjälper inte heller eftersom de inte stödjer NDS krypteringen...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    CA modul för viaccess hjälper inte heller eftersom de inte stödjer NDS krypteringen...
    Läs Nokias hemsida.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  6. #6

    ca modul

    Hej
    Kan jag alltså fortsätta och se viasat med min ca modul och guldkort?
    Vart på Nokias sida står det som man skulle läsa.
    *A*

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    CA modul för viaccess hjälper inte heller eftersom de inte stödjer NDS krypteringen...
    Läs Nokias hemsida.

    Nu får du allt ta och förklara dig här. Vad är det egentligen du menar nu? Hur skulle en viaccess modul kunna fungera med NDS?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    Jag får vällgöra det då
    Mjukvara SC5,0 med NDS videogoard för Mediamaster 9802s

    Efter nedladdig av SC5,0 är det inte längre möiglit att titta på Viaccsee-krypterade kanaler med den indbyggda vänstra kortläsaren. För at konna titta på Viaccess-krupterade kanaler kommer det at krävasen Viaccess CAmodul i Common interface porten.

    Men jag vet intte åm det är värt ock köpa en Viaccess CA mådul det varar intte så länge till tils Viasat gor helt till NDS?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  9. #9
    doctorx
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Jag får vällgöra det då
    Mjukvara SC5,0 med NDS videogoard för Mediamaster 9802s

    Efter nedladdig av SC5,0 är det inte längre möiglit att titta på Viaccsee-krypterade kanaler med den indbyggda vänstra kortläsaren. För at konna titta på Viaccess-krupterade kanaler kommer det at krävasen Viaccess CAmodul i Common interface porten.

    Men jag vet intte åm det är värt ock köpa en Viaccess CA mådul det varar intte så länge till tils Viasat gor helt till NDS?
    Mitten av Juni, inget datum spikat.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss