Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Beräkningsprogram till Linux

  1. #1

    Beräkningsprogram till Linux

    Jag undrar om det är någon som känner till ett sådant. Jag har nämligen precis fått igång mitt lilla linuxcluster och nu så vill jag självklart testa vad det går för. Har tsetat att försöka få igång ucskeyfinder genom winex men detta funkade inte för mig. Kan tillägga att jag kör på "openmosixkärnan". progget som övervakar det grafiskt heter openmosixview.

    Tackar på förhand (kanske finns det även några linuxexperter här) :wink: :smile:
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    UCS KeyFinder fungerar inte i cluster på linux... Iaf inte om du bara drar igång det med WineX... Men om du bara kör det rakt upp å ner med WineX så ska det inte vara några problem...

    Vad är det för beräkningar du vill göra? Jag googla lite och hittade ett mycket passande allternativ till dig: http://www.openmosixview.com/omtest/

    Testa och se...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Stort TACK Deaas!!! Det var precis något i denna stilen som jag var ute efter. Attans att jag lyckats missa denna sidan!! :wink:
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

Liknande ämnen

  1. Linux server till AZ-box
    Av TomTitt i forum AzBox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 12:13
  2. Linux till nybörjare?
    Av trollhattan i forum Linux
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 19:52
  3. DVB-T kort till linux?
    Av tomte7 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 00:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss