Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 60

Ämne: Bil tråden

  1. #21
    Nja 150 pollar är de i spisen när den är orginal ;-)

  2. #22
    Ofan.. ser mer ut på utsidan då hehe, kanske är nåt bra. Jag har debadga:t bilen så det inte är några märken på den, Folk tror det är en Audi 90 hehe. skitkul när det dyker upp nyköpta s60s o så som skall race:a hha de tror de har nåt att komma med.
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  3. #23
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ehh en Audi 90 och en Audi S2 är ju inte direkt lika om man säger som så... Audi 90 ser ju ut precis som gamla Audi 80... Medans Audi S2 är mer lik Audi Cupé
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #24
    jag rattar en audi med.. nyinköpt faktiskt.. A4 1.8 TQ -02

  5. #25
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    De e rätt... Jag är lite inne på att införskaffa mig en S4'a -98... Kostar en del... Men är man Audi freak så är man
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #26
    Jag rattar en Opel Frontera 2.2 DTI med automatlåda. (115 HK fördelat på 2,5 Ton)

    Den är ju inte lika snabb som era Audi men den tar sig fram i stort sett överallt :dance: :dance: :dance:
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Ehh en Audi 90 och en Audi S2 är ju inte direkt lika om man säger som så... Audi 90 ser ju ut precis som gamla Audi 80... Medans Audi S2 är mer lik Audi Cupé
    Audi S2 coupe är det jag har och en Audi 90 coupe är exakt likadan. Karrossen ör samma men annan motor. 90an har 4 bultat och S2an 5 bultat. Största synliga skillnaden.

    Här är skönheten
    http://blekinge.streetcars.nu/member...php?user=abuze
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  8. #28
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #29
    tyvärr blivit lite bmw frik...råka snubbla över en bmw 540 till rätt pris..och den jävla hästen har motor ...jag är inte mycket för att köra fort på vanliga vägar efter som jag har kört rally några år..
    men man blir impad när man ligger i 220 blås med 4100varv bara och varräknarn blir röd vid 7000 varv då undrar man vad dom byger för bilar :lol:
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

  10. #30
    Herrejösses.. Jag begriper inte det där. :-)

    Jag har två bilar. En peugeot 309grd -87. Dne har jag åkt 140 med som mest, men där är det stopp. Sen har jag en Peugeon 306 -98, den gör 160 som mest. I dom farterna känns det dock komplett livsfarligt att åka så det räcker gudagott för mig.

    Varför ska man ha så mycket hästkrafter i en bil?

    Skoter har jag dock kört 200 med. där kan man aldrig få för mycket hästar. Hehe.
    Nollvision i skogen

Liknande ämnen

  1. MII-tråden
    Av JP 34 i forum Canal Digital
    Svar: 141
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 19:00
  2. (Den stora) Öl-tråden
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 13:04
  3. Tråden om WinExplorer-inställningar
    Av kronblom i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 13:38
  4. Tråden om nya korten?
    Av sleeptalker i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-08, 04:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss