Sidan 7 av 7 FörstaFörsta ... 567
Resultat 61 till 66 av 66

Ämne: Svar från Badboy.

  1. #61
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ja att det skulle gå att göra Comhem på guldkort är bara skit snack... Ett guldkort klarar inte av Conax som vi alla vet... Och eftersom Comhem använder Conax i sitt system så är guldkort historia där... Men de som säger att de har ett fungerande Titanium kort i handen är mer intressanta... Dock säger jag inte att jag tror på det utan vill ha bevis... Jag har blivit erbjuden att få kortet postat till mig och överlägger hur vi ska göra...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #62
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Ja att det skulle gå att göra Comhem på guldkort är bara skit snack... Ett guldkort klarar inte av Conax som vi alla vet... Och eftersom Comhem använder Conax i sitt system så är guldkort historia där... Men de som säger att de har ett fungerande Titanium kort i handen är mer intressanta... Dock säger jag inte att jag tror på det utan vill ha bevis... Jag har blivit erbjuden att få kortet postat till mig och överlägger hur vi ska göra...
    jag har ett lite intresant förslag .varför kan vi som är medlemmar inte splitta på ett kort göst bara för att se om det fungerar och då menar jag att det är ni som är admin här på forumet som bestämmer när det fins ett kort eller nogon annan med stor erfarenhet och är medlem på så sätt slipper vi att förlora flera tusen kroner bara för att det är en som köper
    och om det nu skulle fungera så kan man ju läsa av kortet och ge till alla som har varit med och om det nu inte skulle kunna läsa av den så då vet vi att den fungerar och det kostade inte mycke

  3. #63
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vad ni gör är upp till er, det är inget vi i crewn kan påverka... Dock vill jag påpeka att vi inte på något sätt stödjer kortförsäljning av nasare... Inte ens om dom fungerar... Så vad ni gör är på er egenm risk... Vi har varnat er...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #64
    Jag kollade med postgirot igår, det fans inga pengar på detta kontot. Därför tvivlar jag på att det är någon som löst ut sitt kort.

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Ingen som vet det än... Men du ser på Canal Digital... Ingen har lyckats få det AU innu... Så förvänta dig inte för mycket...
    Det har funnits AU ute till conax.. P***a var det ett tag, men ingen är så dum att dom släpper ut det igen. Det som händer är ju att serien loggas och stängs. Behöver jag säga att den serien inte funkar längre...


    Sen över till dagens ämne:

    Är det inte lustigt. att det kommer en ny användare, regat sig 17 maj (dagen innan korten kommer ut) och han är den enda som kan bekräfta Badboys uppgifter. Andra har ju tydligen fått guldkort.

    Sen om man vill vara riktigt konspirationsaktig så kan man ju kolla ett av badboys inlägg där han skrattar åt folk som velat beställa comhem kort förr... och sen helt plötsligt så har han själv gjort det.

    Citat Ursprungligen postat av Badboy
    SNÄÄÄLLAAA Sluta sända in dessa nasare anonser!!!
    Det är ännu en blåsning som alla andra.
    Om du inte tror att de är en blåsning, förbeställ kortet o kolla själv, om det funkar, (vilket i detta fall till 100% inte kommer göra) skriv i forumet då. Detta är något av dom sämsta blåsningarna jag sett!!!

  6. #66
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Då har vi fått det återigen bevisat. Badboy och Newbie (de "två" personer som sagt att de har fungerande kort) är samma person. De har loggat in från samma dator, samma ip.

    Så det va bara fejk, som vanligt.

Liknande ämnen

  1. Svar från comhem...
    Av mangez_79 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 23:30
  2. Svar från Boxer ang tv3 & Ztv
    Av headshead i forum Boxer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 23:12
  3. vill gärna ha ett svar från nån som vet om cd abb.
    Av west ham i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-06, 03:37
  4. tro ej på badboy
    Av ktj i forum Com Hem
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 14:21
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-20, 10:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss