Sidan 16 av 17 FörstaFörsta ... 614151617 SistaSista
Resultat 151 till 160 av 168

Ämne: "Röd Ruta" = ComHem Skickar ut Fakenycklar

  1. #151
    gunwald
    Gäst
    Hej, jag har ett guld kort och ska slå in koderna hela tiden får jag upp röd ruta me fel... hur ska ma göra??.. fnns de en sia här där destår eller? isf var? snälla, har haft kortet å koderna skit länge men fattar ju aldrig.. bli galen nu =((

  2. #152

    comslem

    kör med funcard+slipstream så funkar det kanon det billigaste funkar bra :dance:

  3. #153
    Jag uppdaterade mitt guldkort till AU mha GEO 34CW-filer från Morphex, och efter det fungerar allt perfekt utom PPV-sport.

    Går det lösa så att även den kanalen fungerar?

  4. #154
    Går inte få AU på PPV-sport. iallafall har inte jag hört om nån som fått det att fungera.

  5. #155
    Jodå, det funkar. Kör med Geo32 så får du in PPV-sport. Enklast är ju och ha 2 kort.

  6. #156
    ramadan
    Gäst
    kan nånn koderna till comhem. var svella fråda

  7. #157
    patrik31
    Gäst

    Comhem, röda rutan

    Jag har provat med det mesta. Igår sent fick jag in allt utom c+ och tv1000 mm. Filmkanalerna + PPV.

    Jag har bränt 34geoo men kanske gjort fel. Jag har cardpro som jag kör i Multiprobrännaren.

    Jag har också tryckt in manuellt remotekoderna (0A) (1350).

    Vad gör jag näst. Jag förstår inte alla utryck här då jag är ganska ny på att bränna. Mitt satellit fungerar däremot klockrent alltid.

    Om jag har i cardpro först Flash sen EEINT sen EEEXT. Var lägger jag då EE filen och Pic filen på ett galaxy gk???

  8. #158

    Patrik31

    Har du varit inne på Comhits guider och tittat.Kanske finner du något intressant där!//MVH :idea:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  9. #159
    patrik31
    Gäst

    Comhits hemsida!

    Ja, jag har sett guiderna och gjort preics enligt det. Det var nog därför jag fick in grundprogrammen, visasat sport, tv+ mm. Men ej C+ tv1000

  10. #160
    är det någon som vet om tex det är på en nyckel som man kör fake koder tex 0e eller 0f

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. [LÖST] Skillnad mellan "Comhem Slipstream" och "Com
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-23, 17:08
  3. Dålig lösning på "röd ruta"
    Av Macke i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 10:41
  4. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss