Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Season / Conax / Humax 5400Z problem

  1. #1

    Season / Conax / Humax 5400Z problem

    Håber nogen her kan hjælpe.



    Jeg har en HUMAX 5400Z med +cam ToH3.2 , jeg anvender et Seasonmodul via com 1 porten på min notebook og bruger ConaxEmuV22_5400. Jeg havde et udmærket fungerende conax dekodnings system indtil for nylig da koderne blev ændret. Jeg har nu modtaget en ny Conax.dat fil fra en kamerat som har en Nokia 9802 tuner, og der virker den fint, og det mærkelige er at jeg normalt kan bruge den samme datfil som han bruger men mærkeligt nok ikke denne gang. Jeg har søgt nettet tyndt for mulige oplysninger og har prøvet alle anvisninger med baud rates 8861, og 8228 o.s.v. . Jeg bliver ved med at modtage ”error recieving INS[1] (-1).. ” waiting for reset i lincard menuén , den reagerer fint når jeg så resetter tuneren, jeg har prøvet at trykke x så står den i Irdeto>> så trykker jeg a for auto 4in1 Coco, resetter så tuneren igen og får så ”error recieving INS[1] (-1).. ” og derefter Ins class 01 not supportet og så 00 og 03 og 02 not supportet.

    Når jeg lader standard indstillingerne være I Lincard menuen starter den korrekt op med ”error recieving INS[1] (-1).. ” waiting for reset , og jeg resetter så , og så kører decodningen fint det scroller i hvert fald lystigt op over skærmen, men på tv´et får jeg bare ”THE SMART CARD IS ACCEPTED” og derefter sort skærm med teksten ”initialising CI modul” i et stykke tid, derefter 0B00 Service is not running or scrabled , så det ser ud som om den dekoder korrekt nok, men at Conax datfilen ikke kan bruges. og så kommer den ikke videre med det rigtige billede. Jeg har prøvet at trække season kortet langsomt ud og sætte det langsomt ind i kortlæseren igen men der er ikke noget der fungerer, så nu håber jeg bare i har et godt bud .




  2. #2

    humax 5400

    prova med att ha ström på ca 9volt

Liknande ämnen

  1. Season interface och Humax CXHD-5000C?
    Av xcon i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 20:19
  2. season + 9802 med conax cam
    Av otto zx-7r i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 15:48
  3. conax.dat till season EMU?
    Av snorre99 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-21, 23:15
  4. humax 5400z
    Av akki i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 11:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss