Tjenna,
Är det någon här som kan berätta vad jag ska använda för program för att kunna skapa MII kort med min Infinity USB Phoenix via USB-porten??????? :oops:
Utskriftsvy
Tjenna,
Är det någon här som kan berätta vad jag ska använda för program för att kunna skapa MII kort med min Infinity USB Phoenix via USB-porten??????? :oops:
Spök-progget som du hittar på filsidan
Sätt din progger i phoenix 3.58 fört med ditt vanliga program
Har letat efter men hittar inte (Är novis på ämnet) Hjälp mig att koma igång :doh:
titta på filsidan! här på forumet ladda ner m II filerna se till att brännaren är i phoenix läge ocfh extrahera mII filen innan du öppnar den och så bränner du specificera problemet om det inte funkar!
Tjenna igen....
Jag laddade ner Conax MII filer 040920 är det rätt?
Har som sagt precis börjat mitt liv i denna världen och fick en rekomendation att shoppa mig en Phoenix programmerare men kommer inte i gång...
Till att börja med så måste du ha både seriell och USB ansluten för att det ska fungera
vad har ni installerat för mjukvara till infinityn alltså program
Programmet heter Infinity USB ver. 1.48
Men det stöder inte MII tror jag för den hittar inget kort fast jag pluggat in ett kort...
Du kan inte progga kortet med det men du sätter programmeraren i phoenix med det.
Sen programmerar du med "spöket"
Nytt kort så skall du uppdatera OS först och sen programmera.
Ställ bara in rätt comport och bocka bort high speed
Vart hittar jag det omtalade spöket? jag har USB-kabel altså ingen comport. Är jag såld då?