Mitt m2 är svart men direkt jag satte i orginalkortet så fick jag bild,hur fan kan det stämma?Kan omöjligt hunnit att uppdattera sig,hmm?
Utskriftsvy
Mitt m2 är svart men direkt jag satte i orginalkortet så fick jag bild,hur fan kan det stämma?Kan omöjligt hunnit att uppdattera sig,hmm?
key 22
det kan beropå när dom sänder ut en signal ,hur ofta
kan det inte vara så att dem skickar fler key tex vid förra kodningen
och sedan skiftar dem bara, därför kommer bilden direkt när man stoppar in org,kort
aldrig fått bild förens efter 30 min eller mer, men nu fick jag direkt. skumt.
dom hade väl laddat in den nya nyckeln samtidigt med key23-20
Japp, dom laddar flera nya nycklar med kort varsel, så du HAR haft ditt ori-kort i mottagaren de senaste dagarna, den har då redan snappat upp nya nycklar och lagrat dom i kortet, när dom sen s.a.s. kodar om (aktiverar den laddade nyckeln) så har du redan haft den vilande i kortet, därför var det ingen väntan på bild.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det BLIR jobbigt att ha ett manuellt kort i framtiden, och framtiden verkar redan vara här nu.
Nästa steg blir en omkodning/dag, tröttas M2-folket inte ut då så blir det väl tätare omkodningar än så, tvivla inte, dom kan göra det...
Det där lät hemskt Xanoc......uschamejjen!
Saningen är inte alltid vacker.
Men då dom börjar koda om dagligen så tycker man nästan au-filer ska släppas´publikt.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Citat:
Ursprungligen postat av braindead
Och VARFÖR skulle dom som lyckats med att hacka MK's släppa det publikt :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: