Jag läste att det var någon som har ett kort från Canal digital som är sex år gammalt och fortfarande fungerar idag.
Är det nån som har ett ännu äldre kort som fortfarade fungerar?
Utskriftsvy
Jag läste att det var någon som har ett kort från Canal digital som är sex år gammalt och fortfarande fungerar idag.
Är det nån som har ett ännu äldre kort som fortfarade fungerar?
Det finns ingen som har ett kort som är sex år gammalt och fortfarande fungerar, måhända tror personen ifråga att så är fallet men han är bara förvirrad.
Som svar på frågan så har jag för mig att CD började ca 97-98, dom var ivf snabba att släcka ned sina analoga sändningar.
när dom släckte ner sina analoga sändningar, länmnade dom någon kanal då också eller? typ som viasat lämnade TV3 o ZTV. (Sänds 5an fortfarande analogt)?
CD släckte rubbet på en gång.
Femman släckte för ca 1år sedan.
Att Viasat inte släckt TV3 är en gåta (har för mig att det var borta en kort period men kom tillbaka) så det är väl bara att hoppas att dom är lika slöa när det gäller viaccess
Kan en orsak vara att TV3 får mer betalt för reklamen om dom har många tittare även om många använder piratkort?
Det är en teori som har cirkulerat runt.
Hehe... tror inte det. Det är nog inte många pirater som fortfarande har analogt igång.Citat:
Ursprungligen postat av Hermle
Det sägs att det ska vara för dom små kabelbolagen men om det stämmer vet i f*n. Det är ju märkligt att dom skulle visa dom så mycket hänsyn när dom aldrig gjort det med privatkunder
Jag menar att TV3 fortfarande sänder med viaccess är för att få många tittare. Är det någon annan än Viasat som visar TV3?