-
twinhan-kort problem?
Jag har köpt ett tv kort till datorn kopplat in antennen från min
thomson box och startar twinhandtv progget och söker efter alla kanalerna får fram alla även dom jag inte betalar för fast ser bara 1,2,4an och SVT24 förmodligen fri kanlerna men varför ser jag inte alla andra som jag betalat för då får jag meddelande "scrambled please check your smartcard" och på VH1 och Boxer EPG och STV Extra får jag "poor reception,DTV signal is to weak"
hur fixar man detta?
mvh
-
har du nån cardslot i datorn då? annars kan du bara se fria kanalerna....
-
cardslot en kortläsare har jag med usb ska jag plugga i den och stoppa i kortet eller vad menar du?
jag har en gemplus smartcard reader hjälper den?
-
tja de vetefan... vet bara att du behöver kort.... den överför ju bara signalen inte informationen på kortet... däremot kan du ju skicka vidare kanalen du har för tillfället på mottagaren då funkar det utan kort
-
vilken kanal ska jag ha på progget då ex om jag har ztv och ztv på boxen så får jag scramled allafall ,,finns det typ någon nolla på progget?
-
de ställer du in på mottagaren.. brukar finnas på dom flesta iaf... eller så kör du genom scart/svideo om möjligt.. annars får du kanalerna bara i mono
-
eller så skaffar du ett tvillingabb så har du på båda... du hade ju en kortläsare så...
-
finns det någon kabel som överför från scart till antenn?
-