Jag hade tänkt och köpa en boxer men vilken är den grymmaste (bästa) ?
Jag vill kunna se det vanliga boxer utbudet. Ej canal digital mm.
Utskriftsvy
Jag hade tänkt och köpa en boxer men vilken är den grymmaste (bästa) ?
Jag vill kunna se det vanliga boxer utbudet. Ej canal digital mm.
Hmmm
Dreambox !!!
7025 modellen kommer ju snart med.. har ju utbytbara dubbla tuners :)
Stämmer det att det finns Dreambox där man både kan ta emot Boxer och även Satellitt?
Även dela ut i privat nätverk, cardsharing.
eftersom 7025 har utbytbara ska du kunna ha 1 för sattelit och 1 för boxer... men då kan du bara se på boxer då du spelar in på sattelit och tvärtom förstås... förutom kanaler som ligger på samma transponder då förstås.. de kan dem spela in med 1 tuner bara... och de andra funkar fint med.. tänk bara på att de är olagligt att dela ut till andra än dig själv...
Sen när vart det olagligt?Citat:
Ursprungligen postat av Leatherface
kommer att komma en dm500 också med utbytbara moduler så du kan se satellit/boxer/comhem system... i den finns det även plats för en 2.5" hårddisk...
@Dizzy_dan
det är olagligt att dela med sig av ett program kort till andra utaför hushållet... det står inte i några skriva regler med hade det blivit ett mål om det i en domstom t.ex. så hade viasat/canal digital/boxer/sky/comhem vunnit...
Mycket tveksam till det, efter att ha läst allt finstilt. Ett exempel. Hur tolkas det att ett hushåll som har ett abb, har flera fasta adresser/bostäder? Om jag då delar ut kortet till dom fasta addresserna, så skulle det knappast kunna tolkas som olagligt, då det står att abbet gäller för ett hushåll.Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Litet skiljer det mellan t.ex CD, Boxer å ComHem, så det är möjligt att inte just ordet hushåll finns med i Boxer..
mvh humlan.
Ok då vet jag.. var lite osäker på hurvida det var olagligt eller inte...Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Borde dock va svårt att bevisa för dom då om dom går med i en kort delnings grupp så blir det ju brottsprovakation då dom måste betala för sig, eller har jag fel där med ?