någon som vet var man kan få tag på en ny sådan skiva har råkat förstöra den
har riktig lisens och allt behöver bara skivan
Utskriftsvy
någon som vet var man kan få tag på en ny sådan skiva har råkat förstöra den
har riktig lisens och allt behöver bara skivan
Sen är jag osäker om man kan använda din Licens key på den fil/skiva du kommer ladda ner. Tror att varje skiva är bunden till sin egen Key.. Är inte 100 på det, bara nått jag tror.l
vad är igentligen skilnaden på home och pro
Går utmärkt att använda sitt eget cdkey.
Har du ingen i bekanskapskretsen som du kan låna en skiva och göra en kopia av då, och sen köra din egen nyckel?Citat:
Ursprungligen postat av snugge
Har bara sett PRO versioner på nätet.
Använd PRO versionen, den klarar allt som home klarar, fast bättre.. Möjligen kan det vara nåt med multimedia som inte är sig likt, fast jag har aldrig använt nån home v, så jag vet inte säkert... Känner faktiskt ingen som använder nåt annan än PRO heller.Citat:
Ursprungligen postat av snugge
mvh humlan.
mm Kör oxå med Pro..men om de går o använda sin egen key så ladda ner Pro men inbakad SP 2 (service pack 2) ..
Det dräller med såna versioner på Internet, så det är nog bland det lättaste å hitta. Annars så kan han ju alltid söka efter Windows XP SP2 pro obevakad installation, så slipper han allt tjafs med nycklar å annat. Fast då blir det förstås en helt ny ren installation på C:Citat:
Ursprungligen postat av Anders_79
mvh humlan.
Går det inte att vända sig till återförsäljaren eller Pyttemjuk för en ny skiva mot uppvisande av din förstörda CD eller så?
det går att göra mot en ersättning på 450 kronor + momsCitat:
Ursprungligen postat av TouchMan65