Suck, pissiga avtal hos boxer.
Boxer är ju helt sjuka i skallen, nu påstår det att mitt abonemang (som är köpt utan någon box) är låst i 12 månader, trots att jag inte fått något för det...hade de talat om det hade man ju tagit box och sålt på blocket för ett par hundringar.
Jo, jag vet, borde ha läst avtalsvillkoren först
sedan, om jag ska ta canal plus så låser det 12 månader det med så de månader jag redan har + 12 för canal plus...vill bara bränna ner hela boxer just nu
Mitt mål har helt plötsligt blivit att kortdela med alla i hela sverige
Re: Suck, pissiga avtal hos boxer.
Citat:
Ursprungligen postat av eviln
Boxer är ju helt sjuka i skallen, nu påstår det att mitt abonemang (som är köpt utan någon box) är låst i 12 månader, trots att jag inte fått något för det...hade de talat om det hade man ju tagit box och sålt på blocket för ett par hundringar.
sedan, om jag ska ta canal plus så låser det 12 månader det med så de månader jag redan har + 12 för canal plus...vill bara bränna ner hela boxer just nu
men du får 3 mån gratis om du har egen box
BOXERPAKETET: Boxerpaketet 159 kr/mån 12 mån. Startavgift tillkommer på 395 kr. I denna avgift ingår kortavgiften för första halvåret därefter debiteras kortavgift med 248 kr/halvår. Totalkostnad 2551 kr/år. Just nu bjuder vi på de 3 första månaderna vid tecknandet av ett 12 månadersabonnemang!
https://www.boxer.se/?page=59&paketid=1
mvh
t
Citat:
Ursprungligen postat av eviln
du får nog läsa igenom villkoren en gång till innan du tänder på
om du tar ett c+ abo nu så har du låst grund+c+ abo ett år framåt det blir inte 12+12
mvh
t
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
du får nog läsa igenom villkoren en gång till innan du tänder på
om du tar ett c+ abo nu så har du låst grund+c+ abo ett år framåt det blir inte 12+12
mvh
t
Har jag aldrig påstått heller.
Däremot blir det alltid 12månader från det att man tekna abonemang då man MÅSTE ha grundpaketet för att kunna ha C+.
Ie, om du har haft boxer i 11 månader och vill ha C+ så blir du tvingad att betala för grundpaketet i 12 månader till.
Vem orkar läsa alla avtal? Har ju fan 30 aktiva avtal, mobiler, tv, internet, 4-5försäkringar.
Hur många kan egentligen säga att de vet alla villkoren för alla sina avtal?