Nu är den officiellt här!
Dream-Multimedia DM 7025
God jul på er allesammans... nu ska jag gå å ta mig ett par öl...
Utskriftsvy
Nu är den officiellt här!
Dream-Multimedia DM 7025
God jul på er allesammans... nu ska jag gå å ta mig ett par öl...
Jaja, Vi/jag har hört det förut :D Men det är sagt att den ska finnas i Sverige efter nyår...., så då är det bara å se vad såm menas me "efter nyår". Men det kanske börjar bli lite press på DMM, då det kommer så mycket nytt å bra från Relook, att dom får fingrarna ur röven, å börjar leverera boxar. Personligen tror jag, att om inte DMM bättrar sig, då kommer Relook att ta över. Det är samma box + att dom har mycket fina boxar på G.Citat:
Ursprungligen postat av Hermansson
mvh humlan.
den finns redan på åtminstone 1 ställe... kom in 15 dec där... men det var inte så många dom hade fått men det kommer fler under mellandagarna... och c/t tuners kommer i januari
Jo, jag menar bara att den finns med på dm's hemsida... själv så har jag inte så bråttom eftersom jag ska på semester å kommer inte tillbaks förns slute på jan...
Jag tror dom, när dom ligger i vår butik...
mvh humlan...
De lovade att den skulle släppas om 6-7 veckor när jag var på mässan (i oktober var det väl), så nu litar jag inte på dem förens jag hämtar ut min box i affären. Om de missade julhandeln med denna release så är väl risken stor att de missar att släppa HD-boxen till fotbolls-VM också, suck. Men skam den som ger sig, någon gång kommer de väl...
Det blir troligen en Relook 510s, istället för en DM8000S, den har all,t å kommer säkert att finnas i handeln åxå :D :D
När kommer Relook 510S ut?Citat:
Ursprungligen postat av humlan57
Jag tror nog att jag också ska sattsa på den i stället för 8k modellen av db.
Med tanke på priset finnar jag inte någon riktig anledning att överväga de där boxarna gentomot 500modellerna...