Är det någon som vet vilka som har fått sändningstillstånd i de nya fria kanalerna i Boxer?
Är det klart?
Om inte, när är blir det klart?
När börjar de sända?
Utskriftsvy
Är det någon som vet vilka som har fått sändningstillstånd i de nya fria kanalerna i Boxer?
Är det klart?
Om inte, när är blir det klart?
När börjar de sända?
Det blir klart när riksdagen klubbat igenom förslaget
Jag tror att det är i Mars som det klubbas vilka kanaler som kommer att ligga i marknätet de närmaste åren. Det finns även risk för att några av de kanaler som sänder i dag byts ut mot andra. Man kan bara gissa själv vilka som skulle kunna plockas bort.Citat:
Ursprungligen postat av mikaelswe
STAR kanske?!?
Citat:
Ursprungligen postat av the varan
...och Canal 7 :wink:
canal 7 ger ingen vinst att plocka bort då den delar plats med disney channel och sänder på den tid som inte disney channel sänder...
OT: Konstigt nog får jag upp Canal7 på egen programplats på landet, men inte hemma. Att dom inte konfar saker och ting lika?
dom har sin egen kanalplats men dom delar ändå utrymme... precis på samma sätt som t.ex nicelodeon delar utrymme med vh1... därför vh1 bara sänder från 18-06... att de inte är samma på landet och hemma för dig vetefan.. borde vara samma iaf...
Jag tror dessutom att Canal 7 är något som politikerna tycker om. De gör egenproduktioner för nya svenskar. Vilken koppling STAR! har till den svenska publiken förstår jag inte?! Jag tror att kanaler som BBC Prime, Big TV eller Aftonbladet TV skulle vara populärare bland tittarna.Citat:
Ursprungligen postat av Leatherface
bigtv och aftonbladet tv är 2 av kanalerna som ligger bäst till.. nog finns de en del kul på star ändå... men visst de finns ju andra kanaler man kanske hellre skulle haft...
BBC Prime är också med på listan över rekommenderade kanaler.Citat:
Ursprungligen postat av Leatherface