Hej,
Nån som vet en bra och snabb dreambox reperatör? Jag bor i bushen så det är enklast för mig och skicka den via post.
/JB
Utskriftsvy
Hej,
Nån som vet en bra och snabb dreambox reperatör? Jag bor i bushen så det är enklast för mig och skicka den via post.
/JB
Digital Multimedia Nordic: 08-56435430Citat:
Ursprungligen postat av James Bond
mvh humlan.
Bra å snabb vetefan om man ska säga om digital nordic... Ibland så får man tillbaka hälften av de saker man skickat med... Sist så fattades fjärr och elkabel i en box jag fick tillbaka... Men tyvärr så är dom de ända godkända dreambox reperatörerna i sverige...
Du hade rätt jag skickade in min box den 21/3 och har inte sett röken av den sedan dess. :-(Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Bara att ringa och gnälla... Dom är sega som fan så man får tvinga dom till allt... Så bara ring å gnäll så löser det sig nog... Kan ev. även vara så att dom väntar på reservdelar vilket är svårt att få tag i till Dreamboxarna...
Dom sa att dom skickat den till deras leverantör. Den kommer nog så småningom, tur att man hade kvar sin gamla Nokia :wink:
Min trasiga tuner tog drygt tre månader att få fixad...
Då var det nått dom inte själva kunde fixa och fick skicka den till Tyskland...Citat:
Ursprungligen postat av James Bond