hur fan får man igång det??????
Utskriftsvy
hur fan får man igång det??????
Om du ger mera info, bli lättare att hjälpa dig, vad händer,vad får du för medelande.
Tänker du editera filer för att inte behöva remota?. Låt mig rekommendera att du använder secanix, programet hittar du i filsidan.
finns de nån guide?
jag ska försöka göra ett au kort så man slipper knappa koder
Jaap! guide finns i guide sidan :)
http://www.pepzi.nu/~comhit/guide/comhit.html
Under editera
Fast du fixar ett au kort (där hittar du guide också)är alltid bra att veta hur man editerar,exempelvist om du har antiremote mjukvara