Hej
Jag har ett gammalt Jupiter 1 kort (Atmel 90s2343 ) hittad i mina gömmor men jag har glömt vilket brännarprog som hör till. Går det att få litet hjälp?
Mvh Kalle
Utskriftsvy
Hej
Jag har ett gammalt Jupiter 1 kort (Atmel 90s2343 ) hittad i mina gömmor men jag har glömt vilket brännarprog som hör till. Går det att få litet hjälp?
Mvh Kalle
:shock: Nu gräver vi i dom gamla nästan glömda gömmorna :lol:
Om jag inte minns fel så är det väl en variant av funcard, så allt som klarar det borde även klara jupiter.
Vad hade du tänkt progga det med för filer?
EDIT: För att friska upp minnet var jag inne på duwgati och kollade och där finns fortfarande alla program och filer kvar i arkivet :smile:
Du kan kika själv för det hänger mest på vilken progger du har och sedan lämpligt program som stödjer proggern
Jag blev nyfiken närjag läste på ett annat ställe om försök att se ORF med Jupiter1. Då kom jag på att jag hade ett sådant liggande. Jag fick det en gång gratis från Satarmy när jag köpte ett Funcard med lysdioder, kul grej. Det dröjde länge innan jag listad ut vad det var för kort. Kunde köra Seca med det. Skall titta in hos Duwgati igen, var där mycket förr och läste Secakommandon.
Mvh Kalle