Är det bra att vi har utökat med Hemelektronik-forum?
Utskriftsvy
Är det bra att vi har utökat med Hemelektronik-forum?
Det kan inte vara fel att det finns mera och läsa.
Mvh Kalle
Det som några kanske tycker är att ComHit = Digital-TV. Vi vill till viss del försöka ändra på det.
"Hemelektronik" är ett rätt brett område känns det som...
Känns även som ni försöker skapa ett nytt sweclockers, kalla mig gammalmodig men jag tyckte att det va bättre förut när ni var inriktade på 1 sak och sedan hade ett "övrigt" forum...
När man märker att forumsaktiviteten minskar och att övrigt innehåller fler inlägg än de andra forumena tillsammans, ska man kanske göra något. Det var en sak när pirat**rt etc fanns, då var det grym aktivitet på forumet med minst 50 inlägg/dag. Som det såg ut nu var det ibland mindre än 10 inlägg/dag. Och bara en 1/10 av alla besök / dag som var förut.
Vi vill inte att ComHit ska dö ut, och det är anledningen till att vi breddar.
Men visst jag förstår hur du känner, och vi har gått å tänkt på detta i upp emot ett år nu. Så vi har full förståelse för att kan känna sådär.
ok , jo jag fattar ju om de är som du säger med antalen inlägg , men dom inlägg som väl skrevs va ju inte bara övrigt utan Linux relaterade inlägg (Dreambox etc...), dom ökade ju och då kanske det hade vart bättre att sadla om till ett dreambox forum (Nu har jag ingen dreambox men ändå) och då fortfarande haft inriktningen på Digital-tv som ni säkert va störst på , nu är ni ju knappast störst på något...
Kanske hade det varit bättre om ni hade låtit användarna röstat om det och sedan bestämt er (Inte för att ni skulle lyda dom utna mer få en uppfattning va folk tyckte innan ni ändrade allt...)
Men digitalbox, ja då kommer dreamboxen, som är typ htpc, som är en dator, som har hårdvara, och mjukvara, och visas på en tv och man måste ha ljud osvosv.
tycker ändå att allt hör ihop. Och man bör observera att vi inte tagit bort några forum! :)
Dvs vi ska se till att digital-tv-snacket fortfarande är i centrum.
Vi kan väl iofs fortfarande titulera oss som "Sveriges största forum om Digital-TV" men med en liten modifikation kanske typ "... osså har vi lite om hemelektronik också"