http://blogg.viasat.se/ulrik.aspx
:D:D
Utskriftsvy
Bra att fler börjar göra som tele2 gjort sen digitaliseringen :)
Det här erbjudandet är faktiskt otroligt bra!
Canal Digital tycker ju själva att de redan har en sådan här lösning...
Men med viasat så kommer du inte behöva ha något basutbud överhuvudtaget för att komma åt de "bra" kanalerna.
Hoppas folk förstår hur bra det här kommer att bli!
Någon som vet exakt hur detta påverkar redan existerande kunder, men t.ex. silverpaket med bindningstid kvar? Kommer dom att tvinga på oss kanaler för att det ska motsvara samma abonemang bindningstiden ut.
Nej, du som har kvar bindningstid har kvar samma kanaler som innan och även samma pris.
När du kommer in på ett löpande avtal så kommer du få det nya uppläggets motsvarighet till silver. Då bör du ringa in och ta bort/lägga till något... Eftersom ditt pris höjs, men du får till tv4 fakta.
Jag tycker upplägget verkar bra, hoppas att CD kopierar detta. Har man inga barn och har några år på nacken är det bara bra att slippa betala för Disney och MTV.
Det är SKIT det här gör dem bara för att kunna höja priset för de mest trogna kunderna som redan har fullt paket. nu blir det helt plötsligt 20 spänn dyrare för mig att ha samma utbud.. utsugarsvin är vad de är, när ska vi gamla kunder bli premierade..
(hatar dem och jag jobbar ändå indirekt mot dem :P )