Problem med DM7025 (ej plus)
Har haft en DM7025 sedan april förra året, och den fungerade bra - i en vecka med Gemini, MGcamd, funkade också bra med cardsharing - i en vecka som sagt.
Sen gav boxen ingen videosignal ut öht, och jag flashade om den med senaste Gemini.
Boxen betedde sig konstigt, så jag tänkte att det nog var buggig programvara, och tänkte invänta nya versioner av Gemini och camd.
Nu har jag tagit nya tag. Kört in senaste Gemini2 3.10. Jag har flashat över serieporten 5ggr för att komma så här långt - vid de första fyra försöken var resultatet: ingen videosignal, hängde sig mitt i wizard:en eller hittade inga kanaler.
Femte försöket kom jag så långt att jag kunde se en okodad TV-kanal... i 30 sekunder.. efter det bootar den om, och precis när den ska börja visa bild, bootar den om på nytt.. omboot på omboot, blir inget bättre.
Alla jag känner kör DM500S, så jag har ingen att vända mig till ang. just denna box.. men bara tanken på att jag nästan lagt ut 3ggr så mkt pengar och 50ggr mer tid gör ju att man inte är helt nöjd.
Nån annan som haft liknande problem?
Förslag på lösningar?
Trasig box?
Mvh/Andreas