-
Snygga skin?
Vart hittar man bäst och flest snygga skins till DM500s?
kör med nemesis greyline 3d nu, tycker om den väldigt mycket men har för mig jag sett nått ännu stilrenare med ritkiga kanal logotyper på infon eller är det bara till värre drömlådor dom finns?
-
Har för mig att Nemesis Greyline ska ha stöd för picon så du kan se kanal ikonerna... Du måste bara ladda hem picon ikoner och aktivera det i inställningarna...
-
ok låter ju intressant,
men vart hittar man picon och "aktivera det i inställningarna" är det instälningarna i boxen då eller OSD eller nått? eller hamnar picon som plugin?
-
-
Gemeni 4.0
har funderat på att flasha upp till 4.20 men det har helt enkelt inte blivit av. har letat men hittar ingen inställning för picon? laddade hem det i addons som picon_small_flash och fick succes efter install, körde fast sen
-
Kommer inte ihåg var det var man aktivera det... Men har för mig det är bluepanel sen inställningar sen general så kan man ställa hur infobar och sånt ska fungera... Vad som ska visas, om man vill ha tuner status eller vad man vill ha... Där ska man kunna välja PICON (skin support)...
-
gjorde precis så, i general hittade det efter en massa letandes, dock så blev det inte någon skillnad efter omstart så det kanske inte går med mitt skin ändå?