Hej
gäller dm600pvr, har senaste GP 4.4.0 och provar olika mgcam ocn newcs mm. men får ej någon bild bara vad som är på teven i epg har comhem i huset skulle vara bra om någon kan lösa detta har original kortet i.
Utskriftsvy
Hej
gäller dm600pvr, har senaste GP 4.4.0 och provar olika mgcam ocn newcs mm. men får ej någon bild bara vad som är på teven i epg har comhem i huset skulle vara bra om någon kan lösa detta har original kortet i.
Har precis samma problem. Har testat i princip alla "cams" som finns men med samma resultat.
Affären där jag köpte boxen påstår att det endast är NewCamd som fungerar efter som det är Conax-system. Det skall bara vara att installera NewCamd och des configfil, inget övrigt skall vara nödvändigt.
Det fungerade inte för mig. :'(
Kanske fungerar det hos dig. /P
Kör ni med originalkort så måste ni installera en server på boxen också som klienten ansluter till internt... Eller så kör ni in Camd3... Den brukar fungera utan problem direkt...
jag kör nu camd3.900/NewCS1.60 som jag laddat ner via blåpanel och samma sak ser bara epg men ingen bild ser okså comhemkanalen men inga andra orginalkortet sitter i. har du någon config som jag kan lägga in så det fungerar? eller har du några mera för slag?
dm600pvr, har senaste GP 4.4.0
mvh
Kalle
Har du provat att starta om rätt cam i bluepanel?