Vilka HD kanaler får man in med DM och vilka abonemang behövs.
SVTHD ingår i vilket utbud?
Stämmer det att man ej får in viasats HD-kanaler?
Utskriftsvy
Vilka HD kanaler får man in med DM och vilka abonemang behövs.
SVTHD ingår i vilket utbud?
Stämmer det att man ej får in viasats HD-kanaler?
Du får in de som finns med i canaldigtals abbonemang. Och vissa frikanaler. Det stämmer att viasats hd kanaler inte funkar
Finns rykten och bildbevis på att en ny version av Mbox ska fixa HD-kanaler på Viasat:
Det är inget jag använder själv, så jag vet inte mer om det.Citat:
Mbox 0.4 BETA build 0020
===================
- I added back connection to gbox peers (beginning support azbox too)
- Fix PW HD, DIGITALB HD, VIASAT HD
- There will be support for card readers and seca ,via and conax(smart cards) ecm decoding
mjaaa....
bildbeviset jag såg kan mycket väl vara fake. vet inte vilken bild du har sett men den jag såg kunde lika gärna vara fake.
vidare läste jag på ett mbox forum att dom säger att mbox build 20 är helt och hållet fake om ens den versionen existerar ?.. tänker själv tro det är fake tills det eventuellt dyker upp en sådann klient man själv kan testa. säger bara detta ifall det bara är rykte och är bra onödigt att sprida sådant vidare..
om någon vet bättre så säg gärna till jag kan gärna leka testpilot :P
Det jag såg var detta
De funkar med CCcam med sharing
Mycket intressant...det ser inte alls fake ut faktiskt.
Vad är MBOX för nåt?
Det står ju att han har fixat Digitalb HD samt Viasat HD - att han sedan endast har Digitalb HD som exempel på bilderna betyder ju inte att stödet för Viasat HD skulle vara fake.
Men, som sagt - jag använder inte detta själv och vet inte mer än det som finns på länken ovan - du får tolka det precis som du vill.