-
Pirat-kort till boxen?
Jag är rent grön på det här forumet, och ska jag vara ärligt förstår jag inte mycket av alla siffror och frekvenser :)
Hur som helst har jag nyligen skaffat digital-tv från Canal digital med box, kort och grejer.
Finns det 'pirat'-kort till canal digital så jag kan få fler/alla kanaler. Som student har jag fan inte råd att lägga 1000 spänn om året för att få Viasat-kanalerna.
Fred!
-
-
Oavsett piratkort eller inte så är det problem att få viasatkanaler från Canal Digital :rolleyes:
-
-
T-bird, hähä :)
Pydon, nej det finns inte några piratkort, i viss mån men det gäller äldre system i andra länder osv, men det lär försvinna tillslut det också. Iofs inte intressant i ditt fall. Det du kan göra för att spara pengar är ju att be någon du känner, föräldrar eller kompis som har CD eller Viasat att teckna sig för ett tvilling-abonnemang (heter lite olika men samma sak). Sedan betalar du pengar till personen i fråga så kan du använda boxen och kortet för att se på TV.
Blir ungefär halva priset, dock blir man låst till kanalutbudet som själva huvudkortet har (han som tecknade sig för det extra kortet), det går inte att ändra på så enkelt vad jag vet osv.
1000kr låter mycket bra (antar det är per år och inte månad hehe) men dina föräldrar kanske kan bjuda på den kostnaden eller ? Som student behöver man varenda krona.
Annars kunde man gått ihop flera stycken och kört kortdelning men å andra sidan måste man då ha utrustning och den kostar ju en del.
-
och DennisOlof bör veta att vi inte diskuterar cardsharing utanför hushållet.
Jag låser denna tråd då jag anser att Pydon fått svar på sin fråga.
:låst: